آشنایی با دستورهای حرکتی آپدیت اندروید 7.0 برای هواوی آنر 8

آپدیت اندروید 7.0 برای هواوی آنر 8

تماشا کنید: آشنایی با دستورهای حرکتی آپدیت اندروید 7.0 برای هواوی آنر 8

زمان زیادی تا عرضه لانچر جدید EMUI 5.0 و آپدیت اندروید 7.0 برای هواوی آنر 8 (Huawei Honor 8) باقی نمانده و متخصصین در انجمن توسعه‌دهندگان XDA با انتشار ویدیویی از نسخه آزمایشی این به‌روزرسانی، کاربران را با دستورهای حرکتی جذاب و جدید این گوشی هوشمند آشنا کرده‌اند. با گجت نیوز همراه باشید.

اوایل آذر ماه بود که نسخه بتا از آپدیت اندروید 7.0 برای هواوی آنر 8 در اختیار کاربران قرار گرفت و با قابلیت‌های نرم افزاری و فنی بسیاری همراه بود. اما دستورهای حرکتی جدیدی که مهندسین برای این گوشی میان‌رده در نظر گرفته‌اند، واقعا جذاب است.

تمامی این دستورهای حرکتی به‌کمک مفاصل برجسته انگشتان انجام می‌شود. به‌عنوان مثال با دو ضربه متوالی با یکی از مفاصل انگشتان به صفحه‌ نمایش، امکان ذخیره اسکرین‌شات وجود خواهد داشت. اگر همین کار را با دو انگشت انجام دهید، گوشی شروع به ضبط ویدیو از صفحه خواهد کرد. به‌علاوه کاربران می‌توانند با رسم یک دایره روی صفحه نمایش دستگاه، هر بخش از صفحه را که مایل هستند، ذخیره کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با رسم خطی افقی روی صفحه نمایش، وارد حالت تقسیم صفحه نمایش (Split-Screen) شوند. در نهایت، کافی‌ست روی صفحه نمایش حروف انگلیسی را بنویسید تا بسیاری از اپلیکیشن‌ها همچون کروم، گوگل، موزیک و بیشتر اجرا شوند.

دستورهای حرکتی آپدیت اندروید 7.0 برای هواوی آنر 8

1395-09-20

دیدگاهتان را بنویسید