آغاز انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا برای زنفون 3

آپدیت اندروید 7 نوقا برای زنفون 3

آغاز انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا برای زنفون 3

ایسوس این روزها به شدت سرگرم گوشی های سری زنفون خود است. آن‌ها در نمایشگاه CES 2017 از گوشی هوشمند جدید زنفون 3 زوم (Asus ZenFone 3 Zoom) مجهز به دو دوربین پشتی و همچنین زنفون ای آر (ZenFone AR) مجهز به دو پلتفرم واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پرده برداری کرد. حال به نظر می‌رسد که دیگر نوبت انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا برای زنفون 3 (ZenFone 3) رسیده تا آن‌ها حرکت قدرتمندانه خود در سال 2017 میلادی را تکمیل کنند.

بر اساس گزارش‌های مختلفی که از سوی کاربران گوشی ایسوس زنفون 3 منتشر شده، در حال حاضر بسیاری از خریداران گوشی مذکور در کشور فیلیپین موفق به دریافت آپدیت اندروید 7 بر روی تلفن هوشمند خود شده‌اند و مطمئنا در آینده‌ای نزدیک کاربران دیگر مناطق گوشی زنفون 3 نیز قادر به دریافت این به روزرسانی خواهند بود.

زنفون 3 یک گوشی میان رده مجهز به چیپست اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. این گوشی موبایل اندرویدی که ماه مه سال 2016 رونمایی شد از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ دی نیز بهره می‌برد و بدنه‌ی آن نیز با ترکیبی از فلز و شیشه، چهره‌ی زیبایی را به این گوشی بخشیده است.

آپدیت اندروید 7 نوقا برای زنفون 3 تغییرات محسوسی را در این گوشی به ارمغان خواهد آورد و کاربران از ویژگی‌های جدیدی نظیر قابلیت چند پنجره‌ای (اجرای دو اپلیکیشن به صورت همزمان)،‌ افزایش قدرت مدیریت Doze و مجموعه‌ای از ترفندهای نرم افزاری نوقا بهره‌مند می‌شوند.

آپدیت اندروید 7 نوقا برای زنفون 3 با دو شماره مدل ZE520KL و ZE552KL

در حال حاضر شماره مدل‌هایی که از این آپدیت پشتیبانی می‌کنند شامل ZE520KL و ZTE552KL خواهند بود. همانطور که گفته شد، اگر در حال حاضر آپدیت اندروید 7 نوقا برای زنفون 3 شما منتشر نشده است، مستلزم این است کمی صبوری کنید تا طی روزها و هفته‌های آینده بسته به منطقه زندگی شما، این امر از سوی شرکت ایسوس انجام شود.

1395-10-20

دیدگاهتان را بنویسید