آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی ال جی Magna عرضه شد

ال جی Magna

آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی ال جی Magna عرضه شد

به‌تازگی کمپانی کره‌ای ال جی، به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی Magna خود عرضه کرده تا کاربران این محصول بتوانند آن را دانلود کرده و از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بر روی تلفن هوشمند ال جی Magna لذت ببرند.

همان‌طور که در لیست آخرین آپدیت‌های عرضه شده تا خرداد 95 برای گوشی‌های ال جی ثبت شده بود گوشی ال جی Magna از سیستم عامل اندروید 5.0.1 بهره می‌برد که در نهایت آپدیت اندروید مارشمالو برای آن عرضه شد. این آپدیت در حال حاضر برای شماره مدل‌های  LG-H500f عرضه شده و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید باید صبر کنید تا برای گوشی شما نیز آماده گردد.

ال جی Magna در سال 2015 معرفی و سپس در ویترین فروشگاه‌ها قرار گرفت. محصول کمپانی کره‌ای به‌صورت پیشفرض از سیستم عامل اندروید 5.0.1 آب نبات چوبی بهره می‌برد. هرچند با به‌روزرسانی جدید، دارندگان این تلفن هوشمند می‌توانند از امکانات جالبی مانند حالت Doze، قابلیت Google Now on Tab و قابلیت‌های جالب و متنوع دیگر بهره ببرند.

البته باید گفت که هنوز اعلام نشده همراه با این به‌روزرسانی آیا شاهد تغییرات دیگری در رابط کاربری ال جی Magna خواهیم بود یا خیر. همان‌طور که گفتیم می‌توانید همین حالا به قسمت تنظیمات رفته و اقدام به چک کردن به‌روزرسانی جدید برای تلفن هوشمند خود کنید و در صورت موجود بودن آن را نصب کرده و مارشمالویی شوید.

ال جی Magna

دیدگاهتان را بنویسید