احتمالا گوشی هوشمند گلکسی S8 تنها با صفحه نمایش خمیده عرضه شود

گوشی هوشمند گلکسی S8

احتمالا گوشی هوشمند گلکسی S8 تنها با صفحه نمایش خمیده عرضه شود

بدون شک استفاده از صفحه نمایش های خمیده در گوشی های هوشمند سری گلکسی، تصمیمی به‌جا از سوی مدیران سامسونگ (Samsung) بود و بسیاری از کاربران نیز از این گوشی ها استقبال کردند. حال به نظر می‌رسد پرچمدار آینده این شرکت کره‌ای یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) فقط با نمایشگر خمیده روانه بازار می‌شود. اما آیا واقعا زمان حذف صفحه نمایش های تخت فرا رسیده است و اگر گوشی هوشمند گلکسی S8 با نمایشگر خمیده وارد بازار شود، موفقیت پرچمداران قبلی را تکرار خواهد کرد؟

ایا حاضر به خرید نسخه خمیده از گوشی هوشمند گلکسی S8 هستید؟

اگرچه چنین چیزی دور از انتظار نیست، برخی از تحلیل‌گران هم چنین اقدامی را برای سامسونگ کمی زود می‌دانند. به‌عقیده برخی از خبرگزاری‌های دیگر همچون The Investor نیز چنین اقدامی از سوی سامسونگ منطقی نخواهد بود، چراکه هنوز تقاضا برای نسخه خمیده از محصولات این شرکت به حدی نرسیده که تولید گوشی های با صفحه تخت متوقف شود.

چو-دائه یانگ (Choo Dae-young)، یکی از تحلیل‌گران موسسه کره برای اقتصاد و تجارت (Korea Institute for Industrial Economics & Trade) در این رابطه می‌گوید:

به نظر هنوز تقاضا برای خرید گوشی های با صفحه نمایش خمیده بالا نیست چراکه بسیاری از افراد هنگام کار کردن با این گوشی‌ها، به اشتباه محل دیگری را لمس می‌کنند. چنین نمایشگرهایی سودمند هستند اما نه تا حدی که در گوشی های هوشمند استفاده شوند و شاید تلویزیون‌ها برای آن مناسب‌تر باشند.

پیتر لی (Peter Lee)، یکی از تحلیل‌گران مرکز NH Investment & Securities نیز در این رابطه چنین نظری دارد:

به نظر می‌رسد سامسونگ توجه زیادی به بهره‌وری نداشته و فقط می‌خواهد طراحی محصولات خود را به سوی صفحه نمایش های خمیده ببرد، اما این شرکت باید از گوشی های تاشو با قابلیت استفاده همچون یک تبلت رونمایی کند.

هرچند، همیشه صحبت تحلیلگران درست نیست و شاید گوشی هوشمند گلکسی S8 سامسونگ بیش از هر محصول دیگری موفق باشد.

1395-09-23

دیدگاهتان را بنویسید