اسپرینت: تا 6 ماه دیگر همه فراخوانی گلکسی نوت 7 فراموش خواهند کرد

فراخوانی گلکسی نوت 7

اسپرینت: تا 6 ماه دیگر همه فراخوانی گلکسی نوت 7 فراموش خواهند کرد

مدیر ارشد اجرایی اسپرینت (Sprint)، آقای Marcelo Claure در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری Fortune داشت، نسبت به آینده سامسونگ و برند گلکسی نوت، ابراز خوش‌بینی  کرد و گفت که از هفته آینده، نسخه های سالم از نوت 7 در اختیار صاحبانشان قرار خواهد گرفت و از 6 ماه دیگر نیز کسی فراخوانی گلکسی نوت 7 را به یاد نخواهد داشت. این در حالی‌ست که تنها در آمریکا، 100 نفر از کاربران بابت منفجر شدن دستگاه خود دچار خسارت مالی شده‌اند و شاید این افراد هیچ گاه چنین موضوعی را فراموش نکنند.

آیا موضوع فراخوانی گلکسی نوت 7 به این زودی‌ها توسط کاربران فراموش می‌شود؟

آقای Claure در مورد فراخوانی گلکسی نوت 7 اعلام کرد که جمع آوری این دستگاه‌ها از سوی مدیران اسپرینت کار واقعا دشواری بوده است. دلیل این موضوع نیز چیزی نیست جز سماجت کاربران در انجام کار خود! این مدیر ارشد در مصاحبه خود اذعان داشته که کاربران معمولا تا زمانی که مشکلی را به چشم خود نبینند، به کار خود ادامه داده و به توصیه‌ها گوش نمی‌دهند. به همین جهت، شرکت اسپرینت تمام تلاش خود را داشته تا با ارسال مکرر پیام‌ های کوتاه به کاربران، نسبت به ادامه استفاده از گلکسی نوت 7 های قدیمی، نظر این دسته از افراد را عوض کند.

تحلیل‌گران در جدیدترین آمار خود، پیش‌بینی کرده‌اند که سامسونگ با فراخوانی گلکسی نوت 7 چیزی میان 1 تا 1.5 میلیارد دلار از درآمد خود را از دست داده است. به دنبال این موضوع، برخی از کارشناسان معتقدند که سامسونگ باید برای به دست آوردن وجهه قبلی خود و همینطور بازگردانی بخشی از این درآمد از دست رفته، باید پرچم دار جدید از سری گلکسی S را زودتر از موعد همیشگی و یا حتی اوایل سال آینده میلادی وارد بازار نماید.

البته این، تنها یک پیشنهاد است که شاید چندان مورد قبول نباشد، اما شکی نیست که سامسونگ برای به دست آوردن موقعیت قبلی خود، باید به فکر برنامه‌های جدیدی بوده و خسارت وارد شده به شرکت را جبران نماید. در نهایت، تصور می‌کنید که اتفاق فراخوانی گلکسی نوت 7 به این زودی‌ها فراموش می‌شود؟

1395-06-31

دیدگاهتان را بنویسید