انتشار شواهدی از عرضه جهانی گوشی Nokia 6 (نوکیا 6)

انتشار شواهدی از عرضه جهانی گوشی Nokia 6

اواسط دی ماه بود که گوشی Nokia 6 به صورت رسمی توسط شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال برای بازار کشور چین معرفی شد. بعد از فروش موفق این اسمارت فون در بازار چین، زمزمه‌هایی در مورد عرضه آن به صورت جهانی به گوش رسید و به‌نظر حالا قرار است محصول میان رده نوکیا در بازار تلفن همراه دیگر کشورها نیز به فروش برسد.

روز گذشته گوشی Nokia 6 با شماره مدل TA-1003 موفق به دریافت گواهینامه‌های لازم در کشور تایوان شد تا شایعات در مورد این دستگاه یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شوند. همچنین پشتیبانی از استانداردهای GSM ،CDMA و LTE، این دستگاه را به یک جهانگرد واقعی تبدیل می‌کند.

گوشی Nokia 6

در مورد مشخصات فنی، Nokia 6 چیزی از دیگر رقبا کم نداشته و با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی، تراشه اسنپدراگون 430، دوربین 16 مگاپیکسلی و بدنه آلومینیومی، احتمالا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. جالب است بدانید همزمان با عرضه این گوشی در بازار کشور چین، تمام دستگاه‌های موجود از Nokia 6 در کمتر از 1 دقیقه فروخته شد.

احتمال حضور نسخه جهانی گوشی Nokia 6 در MWC 2017

اگرچه پیشتر کاربران با این گوشی خوش‌ساخت آشنا هستند، اما امیدواریم تا نسخه جهانی آن را همراه با گوشی های دیگری همچون نوکیا 3 (Nokia 3)، نوکیا 5 (Nokia 5) و نوکیا 3310 (Nokia 3310) در کنگره جهانی موبایل 2017 ملاقات کنیم. پیش از این نیز عرضه گوشی نوکیا 150 (Nokia 150) به صورت رسمی در بازار کشور هلند آغاز شده است.

1395-11-27

دیدگاهتان را بنویسید