اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo توسط گوگل معرفی شد

اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo توسط گوگل معرفی شد

اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo توسط گوگل معرفی شد

دقایقی پیش در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل 2016 (Google I/O) اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo توسط گوگل معرفی شد. با ما در گجت نیوز همراه باشید.

اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo با سرویس دستیار صوتی گوگل یکپارچه‌شده است. Allo به‌خوبی پیام‌های شمارا محرمانه و ایمن نگاه می‌دارد. استیکرهایی که در این اپلیکیشن وجود دارد توسط افراد مختلف از سراسر دنیا جمع‌آوری‌شده است.

یک ویژگی بسیار جالب و البته بسیار خلاقانه‌ی این اپلیکیشن برای انتقال احساسات Whisper/Shout نام دارد. به کمک این ویژگی می‌توانیم سایز متن خود را در هنگام ارسال پیام تعیین کنیم. درگذشته این وظیفه بر دوش استیکرها و اموجی‌ها بود، اما گوگل در این پیام‌رسان پا را فراتر گذاشته و خود متن نیز می‌تواند به‌عنوان یک محرک احساساتی ظاهر شود؛ چیزی که پیش‌تر شاهد آن نبوده‌ایم. برای این کار باید دست خود را بر روی دکمه‌ی ارسال نگه‌داشته و با پایین و بالا بردن آن سایز متن را به‌دلخواه خود تنظیم کنیم.

اگر شخصی برای شما تصویر یک غذا را بفرستد، اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo به شما پاسخ خوشمزه است را پیشنهاد می‌دهد

علاوه بر این، اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo به کمک الگوریتم‌های یادگیری ماشین، گفتگوهای شمارا دنبال می‌کند و در آینده در شرایط مختلف این برنامه جواب‌های هوشمندانه‌ای که از ما یاد گرفته است را به ما پیشنهاد می‌دهد. این پاسخ‌های هوشمندانه شامل استیکرها، اموجی‌های و حتی برای مثال آدرس یک رستوران نیز می‌شود. حتی زمانی که کسی برای شما عکسی ارسال می‌کند این اپلیکیشن محتوای آن را درک کرده و می‌تواند انواع پیشنهادهای متنوع و درست را به ما ارائه ‌دهد. برای مثال اگر شخصی برای شما تصویر یک غذا را بفرستد، اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo به شما پاسخ خوشمزه است را پیشنهاد می‌دهد.

این اپلیکیشن در تابستان و به‌صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

با این ویژگی‌هایی که برای شما بیان کردیم این اپلیکیشن یک رقیب جدی برای پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام و واتس‌اپ خواهد بود. نظر شما در خصوص این اپلیکیشن چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید