اپل واچ و آیفون در ارتباط با گاز هلیوم از کار می‌افتند!

گاز هلیوم

اپل واچ و آیفون در ارتباط با گاز هلیوم از کار می‌افتند!

در پدیده‌ای عجیب، زمانی که اپل واچ و گوشی آیفون با گاز هلیوم در ارتباط باشند، به طور کامل از کار می‌افتند و امکان تماس با آن‌ها وجود نخواهد داشت. در ادامه به بررسی دلایل این اتفاق می‌پردازیم.

اریک وولرریج، یکی از متخصصان سیستم‌های رایانشی بیمارستان موریس اخیرا متوجه پدیده‌ عجیبی شد که به موجب آن ساعت های هوشمند اپل و گوشی های آیفون به طور کامل از کار افتاده و قابل استفاده نخواهند بود. این متخصص در ابتدا دلیل این اتفاق را ناشی از پالس‌های الکترومغناطیسی عنوان کرد، اما پس از بررسی‌های بیشتر متوجه شد زمانی که اپل واچ و آیفون با گاز هلیوم در ارتباط باشند به چنین مشکلی دچار خواهند شد.

آیفون با گاز هلیوم

اختلال آیفون با گاز هلیوم

اریک وولرریج زمانی که در بیمارستان (قسمت گاز‌های هلیوم) حضور داشت متوجه شد که با گوشی آیفون خود قادر به پاسخگویی تماس‌های صوتی نیست، در حالی که دستگاه‌های اندرویدی به خوبی قابل استفاده هستند. علاوه بر وولرریج در مجموع حدود 40 کاربر دیگر نیز در ردیت به وجود چنین مشکلی اشاره کرده‌اند که وقتی دستگاه های اپل با گاز هلیوم در ارتباط باشند به طور کامل متوقف شده و حتی پس از اتصال به پریز برق نیز قابل شارژ نخواهند بود.

برای تعداد دیگری از کاربران نیز هنگام مجاورت با گاز هلیوم مشکل مشابه‌ای به وجود آماده و دستگاه آن‌ها قادر به دریافت امواج رادیویی نبوده، اما اتصال آن‌ها به وای فای کماکان برقرار است. با بررسی مشکلات کاربرانی که در ردیت به بیان مشکلات خود پرداخته‌اند، متوجه می‌شویم که بیشتر مشکلات به گوشی آیفون 6 و مدل‌های بالاتر مربوط بوده و برای اپل واچ هم تمامی مدل‌ها به این مشکل دچار می‌شوند.

گاز هلیوم

1397-08-12

دیدگاهتان را بنویسید