اپل پنسل 2 به صورت بیسیم شارژ می‌شود

اپل پنسل 2

اپل پنسل 2 به صورت بیسیم شارژ می‌شود

اپل پنسل 2 (Apple Pencil 2) همراه با دو آیپد پرو 2018 اپل معرفی شد. نسل جدید قلم هوشمند اپل اینک به صورت بیسیم شارژ می‌شود. در ادامه با قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید.

در رویداد روز گذشته معرفی آیپدها، اپل از یک نسخه بازطراحی شده‌ی قلم هوشمند خود پرده برداری کرد. اپل پنسل 2 به صورت مغناطیسی به آیپد پرو وصل می‌شود و می‌تواند بدون سیم شارژ شود. این روش بهتر از روش قدیمی است که باید حتما آن را به درگاه لایتنینگ آیپد وصل می‌کردید.

قابلیت های اپل پنسل 2

با اپل پنسل 2 بر روی صفحه آیپد خود ضربه آرامی بزنید تا قفل صفحه باز شده و فورا اپلیکیشن Notes اجرا شود. دو بار ضربه بر روی صفحه نیز در حالی که شما در اپلیکیشن خاصی باشید، به شما اجازه می‌دهد تا به ابزار یا قلمویی که نیازمندید دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید اپل پنسل 2 را خیلی ساده، با نزدیک کردن به تبلت خود بشناسانید.

اپل نخستین نسخه قلم هوشمند خود را در سال 2015 و همراه با آیپد پرو نسل یک معرفی کرد. گفته می‌شود مدل ارزان قیمت آیپد که اوایل سال 2018 معرفی شد نیز از Apple Pencil 2 پشتیبانی می‌کند، این بدان معناست که اکثر تبلت‌های دو سال اخیر اپل می‌توانند با آن هماهنگ شوند.

1397-08-09

دیدگاهتان را بنویسید