اچ تی سی نکسوس سیلفیش با تراشه اسنپدراگون 821 همراه است (شایعه)

اچ تی سی نکسوس سیلفیش

شایعات درباره اچ تی سی نکسوس سیلفیش همچنان ادامه دارد؛ اسنپدراگون 821 قدرتنمایی خواهد کرد

با توجه به شایعات مختلفی که از قبل درباره اچ تی سی نکسوس سیلفیش (HTC Nexus Sailfish) شنیده شده بود، تصور می‌شد که این گوشی با پردازنده اسنپرداگون 820 کوالکام بسته بندی خواهد شد؛ اما واقعا دیگر استفاده از اسنپدراگون 820 چندان هیجان انگیز نخواهد بود. استاندارد این محصول برای قدرتنمایی کردن در دستگاه های بالا رده‌ی امروزی، کمی پائین آمده است.

بر اساس توئیتی که توسط David Ruddock از وب‌ سایت Android Police انجام گرفت، به این مورد نیز اشاره شد. او به این نکته اشاره کرده که گوشی Sailfish به تراشه اسنپدراگون 821 مجهز خواهد بود. خیلی جالب است، همان طور که گفتیم، شایعات زیادی از قبل، وجود چیپست اسنپدراگون 820 را تائید کرده بودند و حتی بنچمارک آن نیز خبر از اسنپدراگون 820 می‌داد.

برخی شایعات می‌گویند؛ اچ تی سی نکسوس سیلفیش می‌تواند با اسنپدراگون 821 خودنمایی کند

باید به این نکته نیز توجه داشت. هنگامی که صحبت از این قبیل شایعات بوده، وب سایت خبری Android Police واکنش معقول و مناسبی داشته است. شاید در این مورد خاص نیز چنین چیزی درست باشد. هنگامی که بنچمارک این دستگاه منتشر شد، در همان زمان هم صحبت از آن بود که این بنچمارک ممکن است تقلبی بوده و یا حتی اینکه لیست بنچمارک، یک نمونه اولیه از این دستگاه را نشان می‌دهد.

پس می‌توان توئیت دیوید را هم کمی جدی فرض کرد. در هر صورت هنوز هیچ خبری توسط کمپانی HTC مورد تائید قرار نگرفته و می‌توان تمامی آنها را همچنان در حد و اندازه یک شایعه‌ی محتمل، در نظر گرفت. گویا اچ تی سی نکسوس سیلفیش در چهارم اکتبر (13 مهر ماه) معرفی خواهد شد؛ حداقل این جزئیاتی است که ما می‌دانیم. پس تا آن روز، شایعات منتشر شده را نمی‌توان به راحتی باور کرد ولی تا دریافت اخبار موثق حتما با ما همراه شوید. فعلا این مورد را نیز به لیست شایعاتمان اضافه می‌کنیم؛ اچ تی سی نکسوس سیلفیش می‌تواند با اسنپدراگون 821 خودنمایی کند.

1395-05-23

دیدگاهتان را بنویسید