اچ تی سی یو 11 در برخی بازارها از دو دستیار گوگل و الکسا برخوردار است

اچ تی سی یو 11

اچ تی سی یو 11 در برخی بازارها از دو دستیار گوگل و الکسا برخوردار است

اچ تی سی اعلام کرده است که گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) آنها در بازار برخی از کشورها همراه با دو دستیار گوگل و الکسا به فروش خواهد رسید.

همانطور که مطلع هستید، ساعاتی پیش گوشی موبایل اچ تی سی یو 11 رسما معرفی شد تا طرفداران این برند تایوانی نیز سرانجام همراه گوشی خود از قابلیت جذاب ضد آب بهره‌مند شوند. طی برگزاری مراسم رونمایی از این گوشی، اچ تی سی تایید کرد گوشی موبایل HTC U 11 از تاییدیه IP67 برخوردار است. این بدان معناست که گوشی می‌تواند در مواقع ضروری، تا عمق 1.5 متری و تا مدت 30 دقیقه از نفوظ آب جلوگیری کند.

اما یکی دیگر از جذابیت‌های این مراسم، خبر از فروش اچ تی سی یو 11 همراه با دستیاران شخصی مختلف در بازار بود. همانطور که احتمالا انتظار داشتید، U 11 نیز درست همانند اکثر گوشی های اندرویدی مدرن به صورت پیشفرض از دستیار گوگل برخوردار است؛ اما نکته جالب اینجاست که شما شانس حضور دستیار آمازون الکسا بر روی گوشی خود را نیز خواهید داشت. ستاره‌ی اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو، الکسا پیش از این بر روی گوشی هواوی میت 9 قرار داشت و ظاهرا قرار است بر روی برخی از گوشی های موتورولا نیز تعبیه شود. خبر خوب این است که گوشی های اچ تی سی یو 11 قابل عرضه در بازارهای ایالات متحده، بریتانیا و آلمان 30 روز پس از فروش، فرصتی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند تا آن‌ها بتوانند از طریق یک به روزرسانی در پلی استور گوگل، دستیار آمازون الکسا را دریافت کنند.

کاربران چینی اچ تی سی یو 11 ، دستیار چینی بایدو را دریافت خواهند کرد

در چین نیز خریداران این گوشی می‌توانند در کنار دستیار گوگل، از دستیار هوشمند چینی بایدو (Baidu Duer) بهره‌مند شوند. اچ تی سی می‌گوید که حتی به این 3 دستیار اکتفا نکرده و در حال کار است تا دستیاران دیگری را نیز به گوشی های قابل عرضه خود اضافه کند. این کمپانی تایوانی متعهد شده است که تمامی کاربران به این قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنند و محدودیتی از این لحاظ شامل حالشان نشود.

1396-02-26

دیدگاهتان را بنویسید