باب منسفیلد هدایت پروژه تایتان اپل را بر عهده می‌گیرد

پروژه تایتان

باب منسفیلد هدایت پروژه تایتان اپل را بر عهده می‌گیرد

پروژه مخفی اپل با نام پروژه تایتان چند وقتی است که حاشیه‌های فراوانی را برای کمپانی آمریکایی ایجاد کرده است. از مقر مخفی و آزمایش‌های سری بر روی خودروی اپل تا استخدام نیروهای انسانی برای فعالیت بر روی پروژه تایتان حاشیه‌هایی است که خبرساز شده‌اند. اپل طی گزارشی از استخدام Bob Mansfield مهندس اسبق سخت افزار کمپانی کوپرتینویی خبر داد.

سیلیکون والی آزمایشگاه مخفی اپل، حال تحت نظارت باب منسفیلد است تا پروژه تایتان و خودروی اپل (Apple Car) بار دیگر در مسیر درست خود حرکت کند. منسفیلد یکی از مدیران ارشد اپل بود که چندی فعالیت خود را خاتمه داده و بازنشسته شد اما اکنون شاهد فعالیت دوباره این مهندس ارشد بر روی پروژه Titan هستیم. روزنامه وال استریت ژورنال در مورد بازگشت منسفیلد به‌عنوان رهبر و هدایت کننده طرح EV و پروژه تایتان این چنین می‌نویسد:

وسوسه اپل برای ورود به عرصه خودروسازان پیشگام سبب شده تا آزمایش‌های مخفی این کمپانی از سرگرفته شود. مسئولیت هدایت خودروی اپل بر عهده مهندس اسبق این شرکت باب منسفیلد است که احتمالا شاهده تولید این خودرو در سال 2021 باشیم.

منسفیلد قبلا یکی از مشاوران ارشد اپل برای ساخت محصولاتی مانند مک بوک ایر، آی مک و آیپد در سال 2013 بود. او حتی در دوران بازنشستگی‌اش طرح خلاقانه اپل واچ را ارائه کرد که مورد قبول اپل قرار گرفت. به نظر می‌رسد که اپل گزینه مناسبی را برای هدایت پروژه تایتان انتخاب نکرده اما شواهد نشان می‌دهد منسفیلد و گروهی از مدیران ارشد اپل در حال تمرکز بر روی این پروژه هستند.

پروژه تایتان

گزارش‌های قبلی از این پروژه نشان می‌داد که اپل برای مدتی روند پیشرفت پروژه تایتان را متوقف کرده اما امروز شاهد از سرگیری مجدد این پروژه توسط تیم اپل به رهبری منسفیلد هستیم. احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد انتشار اخبار و گزارش‌های جدیدی در مورد خودروی فضایی اپل خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید