باگ ریستارت وان پلاس 5 دردسرساز شد؛ امکان تماس با پلیس نیست!

باگ ریستارت وان پلاس 5

باگ ریستارت وان پلاس 5 دردسرساز شد؛ امکان تماس با پلیس نیست!

باگ ریستارت وان پلاس 5 (OnePlus 5) برای بسیاری از کاربران دردسر ساز شده است. زمانی که شما با اداره پلیس تماس برقرار کنید، گوشی شما ریستارت می‌شود. وان پلاس در حال حل این مشکل است.

کمپانی وان پلاس امسال با قدرت بیشتری وارد بازار شده است و پرچمدار جدید آن‌ها، گوشی وان پلاس 5 از بسیاری جهات قادر به رقابت با پرچمداران نامی بازار است. اما اخیرا گزارش‌های متعددی از یک مشکل عجیب توسط برخی کاربران منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی شاید هنوز هم کاملا قابل اعتماد نیست.

در این ویدیو که در فیس بوک منتشر شده به وضوح مشخص است که در هنگام تماس اضطراری با اداره پلیس، پرچمدار جدید وان پلاس یک بار خاموش و روشن می‌شود. باگ ریستارت وان پلاس 5 در ابتدا با شماره پلیس 911 ایالات متحده نمایان شد، اما وقتی در قاره اروپا نیز تلاش کردیم تا با شماره پلیس 112 ارتباط برقرار کنیم، باز هم مشکل ریستارت پابرجا بود.

باگ ریستارت وان پلاس 5 هنوز در قاره آسیا گزارش نشده است

چندین کاربر ردیت در یک موضوع (که می‌توانید در این لینک مشاهده کنید) نیز باگ ریستارت وان پلاس 5 را تایید کرده‌اند. به نظر نمی‌رسد این مشکل مدل‌های پیشین گوشی های وان پلاس را تحت تاثیر قرار گذاشته باشد، اگر چه سال گذشته نیز گوشی وان پلاس 1 از مشکلی مشابه برخوردار بود. قطعا این مشکل باید در اولیت‌های شرکت وان پلاس قرار گیرد و باید آن‌ها فورا با ارسال یک آپدیت باگ ریستارت وان پلاس 5 را مرتفع کنند. این شرکت به وب سایت The Next Web اظهار داشته است که آن‌ها به دنبال حل این مسئله هستند. اگر شما هم با این مشکل روبه‌رو هستید، می‌توانید با پست الکترونیکی [email protected] ارتباط برقرار کنید.

اگر یکی از صاحبان گوشی وان پلاس 5 هستید، همین حالا شماره‌های دیگری را به جز اداره پلیس برقرار کنید تا مطمئن شوید مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. در حال حاضر هیچ کاری نمی‌توان انجام داد و تنها باید منتظر شرکت وان پلاس ماند تا به روزرسانی جدیدی را برای این گوشی منتشر کنند.

1396-04-28

دیدگاهتان را بنویسید