با لبخند ویوو X21S به دوربین، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای آن آشکار شد

گوشی ویوو X21S

با لبخند ویوو X21S به دوربین، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای آن آشکار شد

برای نخستین بار گوشی ویوو X21S در مقابل دوربین ظاهر و جعبه‌گشایی شد. پیش‌تر اطلاعاتی از دو محصول ویوو با شماره مدل V1814T و V1814A به بیرون درز پیدا کرده بود و به نظر می‌رسد حالا این دو، با نام تجاری vivo X21S در آستانه عرضه قرار دارند.

حدود دو هفته قبل، محصولی از ویوو با شماره مدل V1814T در وب‌سایت رگولاتوری چین (تنا) رویت و از این طریق، برخی از مشخصات کلیدی آن آشکار شد. حالا تصاویری زنده انتشار یافته که بازگو کننده‌ی برخی ناگفته‌های باقیمانده از این گوشی هوشمند است؛ از جمله اینکه تحت نام ویوو X21S و مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای راهی بازار خواهد شد.

گوشی ویوو X21S

در بالای نمایشگر دستگاه که 6.41 اینچی و از نوع آمولد است، یک بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد. ابعاد این ناچ تا حدی که امکان میزبانی از دوربین سلفی و سنسورهای معمول را داشته باشد، کوچک شده است. همچنین می‌توان دید که نمایشگر گوشی از تمامی جهات، حاشیه بسیار باریکی دارد.

دیگر اطلاعات قابل برداشت از این تصاویر زنده، رنگ آبی گرادیانی دستگاه و چیدمان عمودی دوربین دوگانه پشتی آن است؛ این ماژول دوربین در سایت تنا، با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی توصیف شده بود. در این سایت به اطلاعات دیگری نظیر ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی باتری و ظرفیت 6+128 گیگابایتی حافظه داخلی و رم دستگاه نیز اشاره شده بود. سایر ویژگی‌های گوشی ویوو X21S اما، همچنان یک راز باقی مانده‌ است.

البته با توجه به دریافت تاییدیه از تنا و بسته‌بندی آماده، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند فاصله چندانی تا معرفی رسمی و ورود به بازار نداشته باشد.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1397-08-11

دیدگاهتان را بنویسید