به زودی ویرایش تصاویر با صدا به فتوشاپ اضافه خواهد شد

به زودی ویرایش تصاویر با صدا به فتوشاپ اضافه خواهد شد

در حال حاضر پلتفرم های دستیار صوتی همه کاری را نظیر تنظیم یک قرار ملاقات، تنظیم آلارم، درخواست یک پیتزا، درخواست یک تاکسی، نوشتن یک پیام متنی و غیره می‌توانند انجام دهند. اما آینده‌ی این دستیاران صوتی چه خواهد بود و چه کارهای دیگری را می‌توانند انجام دهند؟ آیا ویرایش تصاویر با صدا محقق می‌شود؟ به نظر می‌رسد که ادوبی (Adobe) به دنبال عملی کردن این ایده است.

در ویدیو جدیدی که از سوی تیم تحقیقاتی شرکت ادوبی با نام Adobe Research منتشر شده، به نظر می‌رسد که این کمپانی به دنبال اجرایی کردن ایده ویرایش تصاویر با صدا و دستورات صوتی کاربرانش است. با توجه به اینکه نرم افزار ویرایشگر تصاویر شرکت ادوبی از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است، استفاده از صدای شما برای اعمال تغییران می‌تواند باعث جلو افتادن هرچه بیشتر کارها شود.

به نقل از ادوبی:

تیم تحقیقاتی ما به دنبال یک دستیار صوتی دیجیتالی است که می‌تواند تصاویر شما را ویرایش کند. برای تصویرسازی این قضیه، ما تعامل صوتی نوظهور را همراه با درک عمیقی از گردش کار خلاقانه و آرمان های خلاقانه مشتریانمان ترکیب کرده‌ایم. سیستم تشخیص گفتگوی ما قادر به تایید دستورات کاربران برای ویرایش تصاویر بر روی کامپیوتر لوکال و یا مبتنی بر یک سرویس درک زبان طبیعی ابری است.

با این حال، اینگونه به نظر می‌رسد این تکنولوژی بیش از که یک طرح مفهومی باشد، یک قابلیت واقعیست که در آینده‌ای نزدیک در محصولات شرکت ادوبی می‌توانیم مشاهده کنیم. ادوبی همچنین اضافه کرد:

این نخستین گام به سمت خلق یک اینترفیس مبتنی بر صوت تنومند است که به خلاقان و مشتریان ما اجازه جستجو و ویرایش تصاویر را با استفاده از راهی ساده و مرتبط از طریق اپلیکیشن های Adobe Mobile به ارمغان میاورد.

در زیر می‌توانید ویدیوی انتشار یافته توسط تیم تحقیقاتی Adobe Research را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که دنیای دستیاران صوتی روز به روز در حال گسترده شدن و پیشرفته شدن است و آینده جذابی در انتظار این تکنولوژی است.

ویدیو تکنولوژی ویرایش تصاویر با صدا توسط ادوبی

1395-10-24

دیدگاهتان را بنویسید