به نقل از یک نظرسنجی، اکثر نوجوانان به دنبال خرید آیفون های اپل هستند

آیفون های اپل

به نقل از یک نظرسنجی، اکثر نوجوانان به دنبال خرید آیفون های اپل هستند

بعد از معرفی برخی از پرچمداران اندرویدی، بسیاری از کاربران در اتتظار رونمایی اهالی کوپترنیو از محصولات جدید خود بوده و می‌خواهند پرچمدار 2017 اپل را به عنوان گوشی بعدی خود انتخاب کنند. حال مرکز “Piper Jaffray” با انجام یک نظرسنجی جدید در رابطه با میزان تمایل نوجوانان نسبت به خرید آیفون های اپل ، آمار جالبی را منتشر کرده است.

بنابر این نظرسنجی، 81 درصد از نوجوانان یکی از گوشی های آیفون 7 اس (Apple iPhone 7s)، آیفون 7 اس پلاس (Apple iPhone 7s Plus) یا آیفون 8 (Apple iPhone 8) را به عنوان اسمارت فون بعدی خود انتخاب خواهند کرد. این در حالی‌ست که نظرسنجی سال گذشته Piper Jaffray، آمار 79 درصدی تمایل نوجوانان برای خرید یکی از آیفون های اپل را نشان می‌داد. به علاوه، 75 درصد از این افراد پیشتر صاحب آیفون بوده‌اند.

در رابطه با گجت های پوشیدنی نتیجه کاملا متفاوت است و در نظرسنجی مربوط به دستبند ورزشی مورد علاقه، بر خلاف تصورتان 71 درصد از نوجوانان محصولات شرکت فیت بیت (Fitbit) را انتخاب کرده و تنها 10 درصد به ساعت هوشمند اپل رای داده‌اند. همچنین از میان این افراد تنها 13 درصد قصد خرید یکی از ساعت های هوشمند اپل طی 6 ماه آینده را دارند.

احتمال شکست رکورد فروش آیفون های اپل

انتظار می‌رود امسال شاهد تغییر رکورد فروش آیفون های اپل باشیم. همچنین با توجه به تعداد پنل‌های سفارش داده شده توسط اپل به سامسونگ، احتمالا به تنهایی بین 70 تا 95 میلیون دستگاه از آیفون 8 در سال 2017 به فروش خواهد رسید. سال گذشته نیز این شرکت موفق به فروش 78.3 میلیون گوشی هوشمند در دوره سه ماهه منتهی به دسامبر شده بود که عملکرد خوب اهالی کوپرتینو را نشان می‌دهد.

1396-01-25

دیدگاهتان را بنویسید