تاریخ عرضه ال جی جی 6 به اواخر اسفند موکول شده است

تاریخ عرضه ال جی جی 6 به اواخر اسفند موکول شده است

تاریخ عرضه ال جی جی 6 به اواخر اسفند موکول شده است

کنگره‌ی جهانی موبایل که همه ساله در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، امسال نیز از تاریخ ۲۷ فوریه (۹ اسفند ماه) شروع به کار خواهد کرد و کمپانی‌های بزرگ دنیای تلفن های همراه هوشمند برنامه‌های ویژه‌ای برای رونمایی از محصولات خود در MWC 2017 در نظر گرفته‌اند. امسال نیز مطابق سال‌های گذشته، سامسونگ و اچ تی سی احتمالا به رونمایی از جدیدترین نسل اسمارت فون های خود خواهند پرداخت و حالا طبق گزارش جدیدی مشخص شده است که ال جی نیز با رونمایی از پرچمدار ۲۰۱۷ خود، یعنی گوشی ال جی جی 6 (LG G6)، قصد دارد رویداد ویژه‌ای را برای علاقه‌مندانش تدارک ببیند.

گویا این کمپانی کره‌ای مطابق رسمی که طی چند سال اخیر در پیش گرفته است، روز یک‌شنبه‌ی قبل از آغاز رسمی کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، قصد دارد از ال جی جی 6 رونمایی کند. این اتفاق که در ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) رخ خواهد داد، حدود دو هفته بعد و در تاریخ ۱۰ مارس (۲۰ اسفند ماه) با ورود این محصول به بازار تکمیل خواهد شد. این در حالی است که رقبایی همچون سامسونگ و گلکسی اس ۸ این کمپانی هم که قرار است در همان بازه‌ی زمانی رونمایی شود، کمی از ال جی عقب خواهند افتاد و جی 6 میتواند به یکی از اولین پرچمداران دنیای اسمارت فون های اندرویدی در سال ۲۰۱۷ تبدیل شود و مطمئنا این فرصتی ایده‌آل برای یک فروش فوق‌العاده خواهد بود.

همزمانی تاریخ عرضه ال جی جی 6 با تاریخ رونمایی از گلکسی اس 8!

این کمپانی قصد دارد با عرضه‌ی زودهنگام پرچمدار جدیدش، ال جی جی 6 را برای فروش ویژه‌ی مخصوص بازگشایی مجدد مراکز آموزشی و ترم تحصیلی جدید (Back to school) و خرید گسترده‌ی آن آماده کند تا با یک شروع قدرتمند به سراغ رقابت امسالش با دیگر برندها برود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سال گذشته، عرضه‌ی عمومی ال جی جی 5 در تاریخ ۳۱ مارس انجام شد و این در حالی بود که دو گوشی گلکسی اس ۷ و مدل اج آن در تاریخ ۱۱ مارس وارد بازار شده بودند. حالا با توجه به آن تجربه، به نظر می‌رسد که مدیران ال جی تصمیم گرفته‌اند با تغییر تاریخ عرضه‌ی محصول جدیدشان و آغاز فروش عمومی آن در بازه‌ای معادل سه هفته زودتر نسبت به سال گذشته، ال جی جی 6 را کمی جلو بیاندازند؛ البته قضایای باتری گلکسی نوت ۷ و افزایش حساسیت و طولانی شدن روند تولید و تست‌های امنیتی بر روی باتری پرچمداران جدید سامسونگ که به سبب آن اتفاقات ایجاد شده است نیز بر روی این موضوع بی‌تاثیر نبوده و فرصتی عالی را در اختیار دیگر رقیب کره‌ای آنها قرار داده است.

1395-10-21

دیدگاهتان را بنویسید