تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد

تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد

تبلت گلکسی Tab A 8.0 در استرالیا آپدیت سیستم‌عامل اندروید مارشمالو را به دست آورد. با آنکه نسخه نهایی و پایدار اندروید N چند ماهی است که انتشار یافته؛ اما اغلب تولیدکنندگان محصولات اندرویدی هنوز گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود خود را به سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ارتقا نداده‌اند. اگرچه بسیاری از تولیدکنندگان عمده و برند‌های معتبر جهانی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را به سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو به‌روزرسانی کرده‌اند؛ اما متاسفانه، بنا به دلایلی به‌روزرسانی تبلت‌ها به این سیستم‌عامل آن‌طور که باید و شاید انجام نمی‌شود.

با این حال کمپانی سامسونگ یکی از تولیدکنندگانی است که از چند ماه قبل آپدیت سیستم‌عامل مارشمالو برای گوشی‌های عالی خود را آغاز کرده است. برخی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ که اندروید مارشمالو را دریافت کرده‌اند عبارت‌اند از گلکسی نوت 5، گلکسی نوت 4 و تمامی محصولات سری خط تولید Galaxy S6.

تبلت گلکسی Tab A 8.0 در استرالیا آپدیت سیستم‌عامل اندروید مارشمالو را به دست آورد

با وجود همه این‌ها، این غول سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی کره ماه گذشته تبلت Galaxy Tab A 9.7 را نیز به سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ارتقا داد و اکنون زمان آن فرا رسیده تا تبلت گلکسی Tab A 8.0 در استرالیا این به‌روزرسانی را دریافت کند. بر اساس گزارش Down Under، این دستگاه میان رده تمامی آپدیت‌های جدید را با حجم 1.1 گیگابایت همراه با برخی رفع اشکالات، بهبود ثبات و بهینه‌سازی در سرعت دریافت کرده است. با این حال هیجان‌ انگیزترین و مهم‌ترین بخشی از این تغییرات نصب آخرین آپدیت سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو بر روی تبلت گلکسی Tab A 8.0 است.

درحالی‌که سامسونگ معمولا در بخش ارتقا سیستم‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود عجله‌ای نداشته و سریع حرکت نمی‌کرده؛ اما در این آخرین حرکت گویا به‌موقع اقدام کرده است. آخرین به‌روزرسانی برای آوردن اندروید مارشمالو به تبلت گلکسی Tab A 8.0، انتظار می‌رود که ویژگی‌هایی را برای آن به همراه آورد. این ویژگی‌ها شامل قابلیت صرفه‌جویی در باتری که با نام Doze شناخته می‌شود، یک منوی تماما جدید اپلیکیشن (اپ دراور) و یک بازطراحی کلی از مدیریت مجوزهای دسترسی اپلیکیشن‌هاست و همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ با ترفندهایی رابط کاربری TouchWiz خود را نیز بهبود ببخشد. گفته شده است که چنین حرکتی می‌تواند، این رابط کاربری را سبک‌تر کرده، حجم آن را کمتر کند و بیشتر کاربرپسند گردد.

دیدگاهتان را بنویسید