تصویری از گلکسی سی 5 پرو لو رفت؛ عرضه احتمالا تا پایان ژانویه

تصویری از گلکسی سی 5 پرو لو رفت؛ عرضه احتمالا تا پایان ژانویه

تصویری از گلکسی سی 5 پرو لو رفت؛ عرضه احتمالا تا پایان ژانویه

حساب کاربری @mmdj_china که این روزها حسابی در توییتر معروف شده است، تصویر جدیدی از میان رده‌ی جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی سی 5 پرو (Galaxy C5 Pro) منتشر کرده است. مشابه دیگر محصولات سری گلکسی سی این کمپانی، در تصویر مشخص است که مدل جدید نیز از همان دکمه‌ی هوم سخت افزاری و البته حاشیه‌های باریک نمایشگر از کناره‌های بدنه برخوردار خواهد بود.

البته این تصویر که آن را در زیر مشاهده می‌کنید، کیفیت مناسبی ندارد و تنها لوگوی سامسونگ بر روی قسمت بالایی نمایشگر را مشخص کرده است و به دلیل تصویربرداری در شرایط نامناسب، هنوز معلوم نیست که آیا رنگ بدنه‌ی این محصول، آبی است یا خاکستری و یا شاهد هم مشکی! به هر حال این تقریبا جدی‌ترین تصویری است که از مدل جدید سری سی سامسونگ در دست داریم و احتمالا تا زمان عرضه نیز شاهد عکس شفاف‌تری نخواهیم بود:

تصویری از گلکسی سی 5 پرو لو رفت؛ عرضه احتمالا تا پایان ژانویه

مشخصات گوشی گلکسی سی 5 پرو

با توجه به این که پیش از این هم گلکسی سی 5 پرو بر روی دو مرجع یعن پورتال آنلاین واردات و صادرات کشور هند (وبسایت Zauba) و نهاد استانداردگذاری مخابراتی کشور چین (نهاد TENAA) ظاهر شده است، برخی از مشخصات آن را می‌دانیم. اما نکته اینجاست که تفاوت‌هایی در مشخصات اعلام شده از سوی این دو مرجع وجود دارد.

در حالی که وب‌سایت Zauba اعلام کرده است پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ بر روی گوشی گلکسی سی 5 پرو قرار دارد، تنا در اقدامی عجیب اعلام کرده است که پردازنده‌ی مرکزی این دیوایس میان رده، اسنپدراگون ۶۲۶ خواهد بود! وبسایت Zauba حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و تنها رم ۴ گیگابایتی را برای این گوشی لیست کرده‌اند.

البته نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی از نوع پنل‌های سوپر آمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و به عنوان دوربین سلفی (مشابه سری گوشی‌های سری گلکسی A سال ۲۰۱۷)، باتری با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو نیز مشخصاتی هستند که فقط نهاد تنا به آنها اشاره کرده است.

گفته می‌شود که بعد از تاخیر در عرضه‌ی مدل های جدید سری سی در ماه دسامبر که قرار بود در چین رخ دهد، این موضوع به ماه جاری موکول شده و تا پایان ماه جاری شاهد رونمایی از گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو (Galaxy C7 Pro) خواهیم بود.

1395-10-17

دیدگاهتان را بنویسید