تصویری از گوشی بدون حاشیه میزو پرو 7 در دنیای واقعی منتشر شد

گوشی بدون حاشیه میزو پرو 7

تصویری از گوشی بدون حاشیه میزو پرو 7 منتشر شد؛ زیباترین گوشی جهان در راه است؟

اخیرا تصویری از گوشی بدون حاشیه شرکت میزو با نام میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) به بیرون درز پیدا کرده است. این گوشی که رقیب شیائومی می میکس نیز لقب خواهد گرفت، احتمالا در نیمه نخست سال 2017 میلادی رونمایی می‌شود و مجهز به سخت افزاری قدرتمند در رده پرچمداران خواهد بود.

شیائومی می میکس (Xiaomi Mi MIX) اینک یکی از خاص‌ترین گوشی های هوشمند ساخته شده در جهان به حساب می‌آید. کمپانی شیائومی اکتبر گذشته بود که همراه با گوشی پرچمدار می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2)، از این گوشی حاوی حداقل ناهنجاری نمایشگر رونمایی کرد و از آن زمان در چین می‌توانید آن را خریداری کنید. بر اساس گفته‌ها، شواهد و شایعات، دو کمپانی دیگر میزو و هواوی نیز مدتیست در حال کار بر روی گوشی هایی بدون حاشیه و مشابه با می میکس هستند و مدتیست شایعات در خصوص گوشی میزو بیش از پیش به گوش می‌رسد.

شرکت میزو اخیرا گوشی میزو پرو 6 پلاس (Meizu Pro 6 Plus)، یک فبلت مجهز به تراشه قدرتمند اگزینوس 8890 را معرفی کرده است. اگر شایعات اخیر به واقعیت تبدیل شوند، گوشی آینده شرکت میزو محصولی جذاب و کاملا متفاوت از میزو پرو 6 پلاس، به خصوص از نظر طراحی خواهد بود.

گوشی بدون حاشیه میزو پرو 7

این اطلاعات در واقع خبر از عرضه گوشی موبایلی می‌دهند که کاملا متفاوت از آن چیزی هستند که دیده‌ایم. همانطور که شما در تصویر انتشار یافته نیز می‌بینید، پنل جلوی این گوشی هوشمند تماما پوشیده از نمایشگر است و انتظار می‌رود همانگونه که مشخص است، کم حاشیه‌ترین گوشی جهان در راه باشد. گفتنیست که این شرکت یک کلید فیزیکی چند منظوره نیز در زیر این صفحه نمایش تعبیه کرده است.

به نظرم می‌رسد که لبه‌های این نمایشگر به سبک گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ خمیده باشد. اینک منابع ادعا می‌کنند که نام پرچمدار آینده بدون حاشیه میزو، میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) نام داشته و در نیمه نخست سال 2017 میلادی معرفی شود.

مشخصات سخت افزاری گوشی میزو پرو 7

گفته می‌شود میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) مجهز به یک نمایشگر 5.6 اینچی آمولد Full HD یا QHD، رم 4/6 گیگابایتی و همچنین چندین مدل حافظه داخلی است. انتظار داریم مغز متفکر این گوشی، یک چیپست 64 بیتی و 6 هسته‌ای مدیاتک هلیو ایکس 30 باشد و کلید هوم فیزیکی آن نیز در زیر خود یک اسکنر اثر انگشت را جای داده باشد.

به گفته‌ی منابع، این گوشی از تکنولوژی «پیزو الکتریک سرامیک آکوستیک» ساخته شده است که برخلاف دیگر گوشی های ساخته شده توسط شرکت میزو خواهد بود. همچنین سیستم عامل این گوشی نیز نسخه 7 اندروید همراه با رابطه کاربری Flyme 6 OS میزو خواهد بود.

1395-09-23

دیدگاهتان را بنویسید