تصویر جدیدی از سه مدل آیفون 2017 به بیرون درز پیدا کرد

آیفون 8

تصویر جدیدی از سه مدل آیفون 2017 به بیرون درز پیدا کرد

یکی از افشاکنندگان حوزه تکنولوژی تصویر سه مدل آیفون 2017 را منتشر کرده است که دوربین دوگانه عمودی در آیفون 8 (Apple iPhone 8) و طراحی دو آیفون خانواده 7 اس را تایید می‌کند.

افشاکننده معروف توییتری با نام کاربری SlashLeaks یک تصویری را منتشر کرده که در آن سه مدل آیفون 2017 نمایان هستند. این مدل‌ها شامل آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و نسخه ویژه به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گوشی های آیفون با نام آیفون 8 هستند. این تصویر به ما اندازه‌ی هر مدل و مقایسه آن‌ها با یکدیگر را ارائه می‌کند. آیفون 7 اس کوچکترین نسخه بین این سه مدل است و بر خلاف دو مدل دیگر بر روی قاب پشتی خود میزبان تنها یک دوربین است.

آیفون 8 ستاره‌ی سه مدل آیفون 2017 با اندازه ای کوچک اما نمایشگری بزرگ است

حالا شاید شما انتظار داشته باشید در بین سه مدل آیفون 2017 ، نسخه آیفون 8 همراه با یک نمایشگر 5.8 اینچی بزرگترین عضو این خانواده باشد؛ اما اینگونه نیست و در واقع آن تنها کمی از آیفون 7 اس بزرگتر است. پس جادوی اپل با این گوشی چه بوده است؟ در واقع آیفون 8 از یک نمایشگر لبه به لبه برخوردار است و حاشیه‌های اضافی را حذف کرده است. علاوه بر این، تنها 5.15 اینچ نمایشگر آیفون 8 به صورت قطعی فعال خواهد بود، بخشی از آن به یک کلید تاچ آی دی مجازی تعلق گرفته است که با صفحه اصلی ادغام شده است. البته طی چند وقت اخیر، مدل های دیگری از آیفون 8 نیز دیده شده است که در آن یک کلید تاچ آیدی فیزیکی بر روی قاب پشتی و درست زیر لوگو اپل جای گرفته است.

سه مدل آیفون 2017

این تصاویر مربوط به قالب سه مدل آیفون 2017 همچنین به حضور دوربین دوگانه عمودی بر روی قاب پشتی آیفون 8 دلالت می‌کند. این درحالیست که دوربین دوگانه آیفون 7 اس پلاس درست همانند آیفون 7 پلاس بوده و دوربین تک لنز نسخه کوچکتر آن نیز مشابه نسل فعلی آن است. علاوه بر این‌ها، SlashLeaks یک عکس دیگر از آیفون 8 اینبار با طرح و شکلی نزدیک به مدل تولیدی آن را منتشر کرده است تا کاربران بتوانند بهتر دوربین دوگانه عمودی پشتی را درک کنند.

آیفون 8

به نقل از Morgan Stanley، سه مدل آیفون 2017 با یکدیگر رونمایی خواهند شد که به معنای ملاقات با آن‌ها در اواخر ماه سپتامبر است. مدل پریمیوم آیفون 8 بیشترین قیمت را بین این سه داشته و با برچسب قیمت بیش از 1000 دلاری به فروش خواهد رسید.

1396-02-31

دیدگاهتان را بنویسید