تغییر ظاهر وب سایت Smart Switch سامسونگ با هدف جذب کاربران آیفون

وب سایت Smart Switch

تغییر ظاهر وب سایت Smart Switch سامسونگ با هدف جذب کاربران آیفون

سامسونگ اخیرا صفحه خانه وب سایت Smart Switch را با هدف جذب کاربران گوشی موبایل شرکت اپل تغییر داده است. در ادامه بیشتر با کاربرد اصلی وب سایت اسمارت سوییچ آشنا می‌شوید.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارای نرخ فروش بسیار بالایی در سراسر جهان هستند. آمار فروش در کشورهای مختلف را به خوبی می‌توان به دست آورد. به عنوان نمونه روز گذشته به رکوردشکنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کره جنوبی از نظر میزان فروش اشاره کردیم. با این حال آمارگیری درباره تعداد کاربرانی که از زمان معرفی این دو پرچمدار از آیفون به یکی از آن‌ها مهاجرت کرده‌اند بسیار مشکل است. این کمپانی کره‌ای در هر صورت تصمیم دارد نرخ مهاجرت از آیفون به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به حداکثر میزان ممکن برساند.

کاربرد وب سایت Smart Switch

وب سایت Smart Switch دقیقا برای سرعت بخشیدن به فرآیند مهاجرت به دستگاه‌های گلکسی سامسونگ طراحی شده است و به کاربران آی او اس، ویندوز موبایل، بلک بری یا حتی دیگر دستگاه‌های اندرویدی اجازه می‌دهد تصاویر، ویدیوها، مخاطب‌ها، موزیک‌ها و دیگر اطلاعات را به گوشی موبایل یا تبلت گلکسی جدید منتقل کنند. اخیرا صفحه خانه این وب سایت تغییر پیدا کرده که نشان می‌دهد سامسونگ استراتژی جذب جدیدی را در نظر گرفته است. از نظر امکانات و قابلیت‌ها، تغییر خاصی در این وب سایت مشاهده نمی‌شود.

وب سایت Smart Switch

فرآیند انتقال بسیار ساده بوده و تنها طی سه گام انجام می‌شود. وب سایت Smart Switch از گلکسی اس 2 و به بعد و تمامی دستگاه‌هایی که دارای اندروید 4.0 و بالاتر هستند پشتیبانی می‌کند.

1396-04-07

دیدگاهتان را بنویسید