تماشا کنید: انفجار گوشی در اداره و وحشت کارمندان

انفجار گوشی

تماشا کنید: انفجار گوشی در اداره و وحشت کارمندان

شاید برای بسیاری از کاربران این اتفاق رخ نداده باشد، اما انفجار گوشی دور از دسترس نیست و ممکن است هر لحظه اتفاق بیفتد. در رابطه با انفجار گوشی اخبار متعددی را طی سال‌های گذشته مطالعه کرده‌ایم: از انفجار گلکسی اس 3 در تخت خواب گرفته تا انفجار تلفن‌های هوشمند چینی. با این حال تاکنون از لحظه انفجار گوشی هیچ ویدیویی در اخبار ثبت نشده است. با مشروح خبر همراه ما باشید.

ویدیوی انفجار گوشی در اداره را تماشا کنید

اگر در مورد نحوه انفجار گوشی و میزان گستردگی آن در محیط اتاق کنجکاو هستید، در اینجا می‌توانید پاسخ خود را دریافت کنید. در این ویدیو کمیاب، یک مرد هندی با نام آژای راج نگی (Ajay Raj Negi) در حال کار کردن با می 4 آی شیائومی (Xiaomi Mi 4i) بود. وی که در حال استفاده کاملا عادی و روزمره از تلفن هوشمند خود بود، ناگهان با انفجار آن روبرو شد. این انفجار موجب ایجاد وحشت در بین عوامل دفتر کار آقای نگی شد. در ادامه توجه اظهارات وی در وقوع این حادثه را می‌خوانیم:

من طبق معمول در حال استفاده از می 4 آی شیائومی سر میز کارم بودم… در این حادثه ممکن بود دست یا حتی جانم را از دست بدهم و اگر همکارانم نیز به نزدیکم می‌آمدند، احتمالا در این حادثه آسیب می‌دیدند – پست آقای راج نگی در فیس بوک

این تلفن هوشمند از طریق وب سایت آمازون در کشور هند خریداری شده بود و با توجه به فروشنده معتبر آن، نمی‌توان تقلبی بودن دستگاه را بهانه کرد. بدین ترتیب این فرد هندی حالا از کمپانی چینی شیائومی توضیحاتی در این رابطه می‌خواهد، چرا که ممکن بود جان خود را در حادثه انفجار گوشی این شرکت از دست بدهد. در ادامه توجه شما را به ویدیو ضبط شده از این حادثه جلب می‌نماییم:

آیا شما نیز از بروز چنین حوادثی احساس خطر می‌کنید؟ بهتر نیست با خرید تلفن‌های هوشمند معتبری از کمپانی اپل، سامسونگ و… احتمال بروز چنین حوادثی را کاهش دهیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید