تماشا کنید : نگاه نزدیک به نسخه ساختگی گلکسی اس 8 پلاس

ویدیوی نسخه ساختگی گلکسی اس 8 پلاس

تماشا کنید : نگاه نزدیک به نسخه ساختگی گلکسی اس 8 پلاس

از آنجایی که تنها چهار روز تا رونمایی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس باقی مانده است، شاهد حجم عظیمی از اطلاعات فاش شده درباره این دو گوشی هستیم. این بار به جای چند عکس ساده، یک ویدیوی نگاه نزدیک به بیرون درز کرده است. در این ویدیوی نسخه ساختگی گلکسی اس 8 پلاس شاهد اندازه بسیار بزرگ گوشی در عین داشتن حاشیه‌های باریک هستیم که با گفته‌های پیشین کاملا همخوانی دارند.

در ویدیوی نسخه ساختگی گلکسی اس 8 پلاس شاهد فاش شدن اطلاعات جدیدی نیستیم. اگرچه در این نگاه نزدیک، گوشی از تمامی زوایا به نمایش درآمده و محل قرارگیری تمامی دکمه‌ها همانند دکمه جدید واقع در سمت چپ و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در کنار دوربین پشتی به نمایش در می‌آیند، اما این‌ها اطلاعات تازه‌ای محسوب نمی‌شوند. در واقع پیش از این، تمامی این اطلاعات را طی اخبار مختلف به دست آورده بودیم و اکنون تنها می‌توانیم آن‌ها را به صورت زنده مشاهده کنیم.

در ویدیوی نسخه ساختگی گلکسی اس 8 پلاس باز هم شاهد صفحه نمایش غول‌پیکر این گوشی هستیم

در هر صورت این ویدیوی نسخه ساختگی گلکسی اس 8 پلاس نیز مهر تاییدی بر اندازه بسیار بزرگ نسخه دوم پرچمدار آتی سامسونگ است و نشان می‌دهد افراد دارای دست‌های کوچک باید بیشتر درباره خرید آن فکر کنند. گفتنی است گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در روز چهارشنبه همین هفته یعنی بیست و نهم مارس (نهم فروردین) رونمایی خواهند شد. تمامی اخبار مربوط به این گوشی و بررسی‌های تخصصی آن را می‌توانید بعد از رونمایی گوشی در وب سایت گجت نیوز مشاهده کنید.

1396-01-06

دیدگاهتان را بنویسید