تولید گلکسی اس 8 پلاس تایید شد

تولید گلکسی اس 8 پلاس

تولید گلکسی اس 8 پلاس تایید شد

روز گذشته، ایوان بلس (Evan Blass)، لودهنده معروف توییتری، تصویری در صفحه توییتر خود منتشر کرد که خبر از تولید گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) می‌دهد. این لوگو نشان می‌دهد که سامسونگ بر خلاف اپل به جای استفاده از واژه «پلاس» برای مدل بزرگتر پرچمدار سال 2017 خود، از علامت + استفاده خواهد کرد.

تولید گلکسی اس 8 پلاس با علامت + به جای Plus

این نحوه نام‌گذاری دقیقا همان چیزی است که سامسونگ در گلکسی اس 6 اج پلاس (+Galaxy S6 Edge) از آن استفاده کرده بود. اما از آنجا که هر دو مدل گلکسی اس 8 قرار است با صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده تولید شوند، بنابراین درج واژه‌ی اج در نام گجت و نامگذاری گوشی جدید سامسونگ به گلکسی اس 8 پلاس اج (+Galaxy S8 Edge) منتفی است.

اگر [به اخبار و حواشی پرچمداران بعدی سامسونگ] علاقه‌مندید [تصویر زیر را ببینید]

تولید گلکسی اس 8 پلاس

— ایوان بلس (@evleaks) دهم فوریه 2017 (بیست و دوم بهمن 95)

طبق شنیده‌ها، این احتمال وجود دارد که سامسونگ نسخه‌ای با صفحه نمایش تخت را برای پرچمداران جدیدش در نظر نگیرد و گلکسی اس 8 دومین گوشی این کمپانی پس از گلکسی نوت 7 خواهد بود که با نمایشگری دو طرف خمیده تولید می‌شود.

آخرین شایعات از تولید گلکسی اس 8 پلاس با صفحه نمایشی 6 اینچی خبر می‌دهد در حالی که گلکسی اس 8 استاندارد صفحه‌ای 5.7 اینچی خواهد داشت. هر دو محصول نیز نمایشگری با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های زائد بسیار کم در دو طرفین دارند.

1395-11-23

دیدگاهتان را بنویسید