جارو ربات های Naeto با قیمت مناسب در IFA 2016 معرفی شدند

جارو ربات های Naeto

جدیدترین جارو ربات های Naeto بسیار مقرون به صرفه هستند

اگر ایده جارو ربات بی سیم شرکت Naeto برایتان جذاب است اما توان پرداخت هزینه 699 دلاری برای آنها را ندارید، خبر خوشی برایتان داریم. در رویداد IFA 2016 شهر برلین که دیروز آغاز شد، از جدیدترین جارو ربات های Naeto رونمایی شد که به ترتیب با قیمت‌های 399 و 599 دلار به فروش خواهند رسید. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

همانطور که می‌دانید، رویداد IFA شهر برلین منحصر به تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های پوشیدنی نیست و تولیدکنندگان مختلف از لوازم خانگی و سایر محصولات جدید خود در این رویداد رونمایی می‌کنند. مدل دی 3 (D3) کماکان از اپلیکیشن موبایلی و سیستم راهنمای حرکتی پشتیبانی دارد اما قیمت خود را به کمک ترفند‌هایی نظیر کاهش ظرفیت باتری پایین‌ آورده است. علاوه بر این در مدل دی 3 از جارو ربات های Naeto فیلتر ساده‌ای تعبیه شده است و برخی از امکانات نسخه‌های گران قیمت در این مدل دیده نمی‌شود.

در این جارو ربات های Naeto دیگر خبری از برخی قابلیت‌های خاص نظیر علامت‌های مربوط به محدوده حرکت، حالت‌های توربو، هدایت دستی، اسپایرال و برس‌های کناری نیست. علاوه بر این حالا تنها مدل D5 از جارو ربات های Naeto شامل وضعیت تمیزی درون اپلیکیشن و موقعیت یاب است. تمامی این موارد در پرچمدار بعدی این شرکت قرار می‌گیرند اما همه آنها در مدل ارزان‌تر دی 3 قرار نخواهند گرفت.

هر دو جارو ربات جدید کمپانی Baeto در اوایل ماه اکتبر به اروپا، ایالات متحده آمریکا، چین و ژاپن خواهند رسید.

همچون گذشته، برتری اصلی جارو ربات های Naeto در برابر رقیبان، همان مکان یاب لیزری خواهد بود. این مدل‌های جدید کماکان اتاق شما را همچون نقشه‌ای در نظر گرفته و اشیاء را به صورت زنده شناسایی می‌کنند. بدین ترتیب جارو ربات با محیط اتاق آشنا شده و در خطوط مستقیم به جارو زدن مشغول می‌شود. این نسخه‌های جدید و ارزان‌تر شباهت زیادی به مدل‌های گران و پرچمدار سایر شرکت‌ها نظیر iRobot دارد.

نظر شما در مورد این خبر چیست‌؟ آیا از ایده یک جارو ربات مقرون به صرفه و قدرتمند استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب در میان بگذارید.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

1395-06-11

دیدگاهتان را بنویسید