خودنمایی تکنولوژی کشاورزی با سنسورهای Amber در نمایشگاه CES 2017

سنسورهای Amber برای تعیین کیفیت غلات

خودنمایی تکنولوژی کشاورزی با سنسورهای Amber در نمایشگاه CES 2017

CES معمولا جایگاهی برای معرفی محصولاتی نظیر کامپیوترها، اتومبیل ها و دیگر لوازم خانگی الکترونیکی است، اما هیچکس جلوی محصولاتی که قصد دارند مشکلات بزرگ را حل کنند نخواهد گرفت. به عنوان مثال باید به سنسورهای Amber ، ساخت شده توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه ایلینوی اشاره کرد که در دسته محصولات کشاورزی قرار داشته و در نمایشگاه سی ای اس امسال شرکت کرده‌اند.

سنسورهای Amber برگرفته از یک استارتاپ است که به توسعه سنسورهایی هم اندازه با انگشت دست انجامیده تا کشاورزان بتوانند تا پیش از انتقال غلات به سیلو، آن‌ها را از نظر کیفیتی تست کنند و سپس به ذخیره آن‌ها بپردازند. بدون شک رویکرد این تیم توسعه دهنده در این قضیه جذاب بوده است. در حالی که ما بارها و بارها در مورد خانه های هوشمند شنیده‌ایم، حال تیم آمبر موفق شده تا کشاورزی را نیز به سمت هوشمندسازی هدایت کرده و به ایجاد مزرعه های هوشمند کمک کند.

ایده استفاده از سنسورهای Amber کاملا ساده است. کافیست شما دانه ها را درون آن قرار دهید تا این سنسورها با نظارت بر درجه حرارت و رطوبت همراه با ترکیبات فرار، اطلاعاتی از آن دانه را به کشاورز ارائه کنند. با توجه به این که در حال حاضر در سال 2017 هستیم، پس عجیب نیست که شما می‌توانید این داده‌ها را با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی آمبر بر روی گوشی هوشمندتان داشته باشید تا زمانی که این دانه‌ها به بهترین زمان ممکن برای فروش برسند، آن‌ها را به فروش برسانید.

کمک سنسورهای Amber به قیمت گذاری عادلانه غلات

این تکنولوژی همچنین به کشاورزان کمک خواهد کرد تا بهترین قیمت ممکن را برای محصولاتشان انتخاب کنند. لوکاس فرای (Lucas Frye) بنیان گذار و مدیرعامل شرکت آمبر (Amber) معتقد است که اگر این کمپانی بتواند با کشاورزان سرتاسر دنیا وارد مکاتبه شود، بدون شک در آینده نزدیک با گسترش تکنولوژی کشاورزی، کار را برای آن‌ها راحت‌تر از هر زمان دیگری خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-18

دیدگاهتان را بنویسید