دستگاه جدیدی از سری K ال جی در Geekbench به نمایش درآمد

دستگاه جدیدی از سری K ال جی در Geekbench به نمایش درآمد

آن‌طور که پیدا است شرکت ال جی در حال کار بر روی دستگاه جدید میان رده‌ای از سری K است، به‌تازگی اطلاعاتی از بنچمارک این دستگاه در وب‌سایت Geekbench منتشر شده که دارای شماره مدل LG-K557 است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره دستگاه جدید سری K ال جی در پایگاه داده Geekbench وجود دارد که شامل مشخصات سخت‌افزاری می‌شود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت ال جی مانند هر شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند علاوه بر پرچم‌دارهای تمام عیار به فکر میان رده‌ها و حتی دستگاه‌های مقرون به‌صرفه است. در حال حاضر سامسونگ و ال جی رقابتی جالبی را در میان رده‌های اندرویدی دارند. البته اطلاعات موجود درباره این دستگاه زیاد نیست، اما طبق لیست منتشر شده از سوی Geekbench دستگاه جدید ال جی به پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون مجهز خواهد بود و همچنین رم 2 گیگابایتی بر سرعت پردازش آن خواهد افزود.

آن‌طور که پیدا است هنوز اطلاعاتی درباره مقدار حافظه ذخیره سازی منتشر نشده، اما این دستگاه به سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو از پیش نصب شده مجهز خواهد بود، متاسفانه جزئیات بیشتری درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه جدید سری K ال جی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که ال جی به‌زودی از این دستگاه رونمایی کند و شاید به‌زودی آن را در بازار جهانی موبایل ببینیم.

در حال حاضر ال جی یک شرکت میزبان گوشی‌های هوشمند است که هر از چند گاهی دستگاه جدیدی را روانه بازار می‌کند، به هر حال این شرکت قصد دارید که تولید دستگاه‌های سری K را افزایش دهد و شاید در طول سال جاری چند دستگاه جدید را به دامنه سری K اضافه کند. دستگاه‌های سری K ال جی به‌عنوان میان رده‌ها پرطرفدار هستند و با رونق بخشیدن به آن انتظار می‌رود که فروش بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

ال جی تاکنون دستگاه‌های متعددی را در خانواده سری K منتشر کرده که K10 و K8 از بهترین‌های این سری بودند، متاسفانه هنوز جزئیات چندانی درباره برنامه آینده ال جی برای سری K مشخص نیست و هنوز باید برای انتشار جزئیات بیشتر درباره دستگاه جدید ال جی و آینده سری K صبر کنیم.

سری K ال جی

دیدگاهتان را بنویسید