دوربین سلفی زیر صفحه گلکسی اس 10 سامسونگ به چه شکل خواهد بود؟

دوربین سلفی زیر صفحه گلکسی اس 10 سامسونگ

دوربین سلفی زیر صفحه گلکسی اس 10 سامسونگ به چه شکل خواهد بود؟

رندری به انتشار رسیده که دوربین سلفی زیر صفحه گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) را به نمایش می‌گذارد. Ben Geskin،‌ طراح کانسپت مشهور در این رندر، پیش‌بینی خود از قاب جلویی گلکسی اس ۱۰ را نشان می‌دهد.

سال 2018 در روزها و هفته‌های پایانی خودش است و چه باور کنید یا نه، گوشی های سری گلکسی اس 10 سامسونگ بزرگ‌ترین اتفاق پیش روی صنعت موبایل هستند. پرچمدارانی که می‌توانند یکی از مهم‌ترین گوشی های اندرویدی قابل عرضه در اوایل سال 2019 باشند، احتمالا آن‌ها را پیش از نمایشگاه MWC 2019 خواهیم دید. اما نمی‌توان انتظار داشت که تا آن زمان شایعات جدیدی از این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا نکند.

برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ ممکن است به یک طراحی جدید با نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی عالی مجهز شود و از یک قابلیت منحصر به فرد بهره ببرد: دوربین سلفی زیر صفحه قابلیتی مورد انتظار در گوشی‌های آینده سامسونگ. به جای استفاده از ناچ که به تازگی توسط اکثر گوشی‌سازها مورد استفاده قرار می گیرد، سامسونگ در حال کار بر روی دوربین های سلفی است که زیر نمایشگر قرار گیرند تا ما یک گام دیگر به طراحی گوشی های تمام صفحه واقعی نزدیک شویم.

دوربین سلفی زیر صفحه گلکسی اس 10

دوربین سلفی زیر صفحه گلکسی اس 10 سامسونگ

دوربین سلفی زیر صفحه گلکسی اس 10 سامسونگ موجب رویت یک حفره‌ی کوچک در قسمت بالای نمایشگر می‌شود که به مراتب بهتر از ناچ خواهد بود.

در حالی که جایگاه این دوربین سلفی هنوز مشخص نیست، اما افشاگران مشهور و سازندگان مدل‌های سه بعدی در مورد آن پیش‌بینی‌هایی کرده و در رندرها (که یک نمونه‌ی به انتشار رسیده توسط Ben Geskin را در بالا مشاهده می‌کنید) به نمایش گذاشته‌اند.

Ben Geskin، طراح کانسپت مشهور به تازگی تصویر مفهومی از گوشی گلکسی S10 سامسونگ را به انتشار رسانده که یک حفره‌ی کوچک در قسمت بالای نمایشگر آن وجود دارد. به اعتقاد وی، این حفره در اصل همان دوربین سلفی زیر صفحه گلکسی اس 10 خواهد بود. بی‌شک این ایده آینده نگرانه است، اما تا پیش از معرفی رسمی گوشی‌های جدید سامسونگ نباید به طور قطع در مورد آن‌ها صحبت کرد و همچنان ممکن است که ما تنها نظاره‌گر شایعات باشیم.

1397-08-11

دیدگاهتان را بنویسید