دیوایس Smart Vent کمک می‌کند هوای داخل خانه پاکیزه‌تر شود

Enerbee با دیوایس Smart Vent کمک می‌کند هوای داخل خانه پاکیزه‌تر شود

Enerbee با دیوایس Smart Vent کمک می‌کند هوای داخل خانه پاکیزه‌تر شود

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، هوای داخل می‌تواند حدود هشت برابر بیشتر از هوای خارج از خانه آلوده باشد و این موضوع سالانه‌ی باعث مرگ ۴ میلیون و هشت صد هزار انسان می‌شود! به همین منظور شرکت Enerbee تصمیم به تولید دستگاه نوآورانه‌ی جدیدی تحت عنوان دیوایس Smart Vent گرفته است تا امکان نظارت خودکار و پیشرفته‌تر بر روی کیفیت هوای خانه و فضاهای بسته برای کاربران فراهم شود.

دیوایس Smart Vent از سنسورهای اندازه‌گیری جریان هوا، سنسور تشخیص میزان کیفیت هوای داخل خانه و تجیهزات مربوط به ارتباطات رادیویی تشکیل شده و همه‌ی اینها بر مبنای تکنولوژی پتنت شده‌ی ژنراتور انرژی Enerbee در کنار هم قرار گرفته‌اند. تعداد زیادی از فاکتورهای مختلف نظیر رطوبت، دمای محیط، میزان کربن دی اکسید، فشار هوا و سطح ترکیبات عالی فرار از طریق سنسورهای تعبیه شده در این گجت اندازه‌گیری می‌شوند.

بعد از اندازه‌گیری، دیوایس Smart Vent به طور هوشمند تصمیماتی را اتخاذ می‌کند که منجر به افزایش کیفیت هوای محیط و راحتی و ایمنی حال ساکنان آن خانه می‌شود. این در حالی است که مصرف بهینه‌ی انرژی و کاهش مصرف نیز به طور همزمان در دستور کار این وسیله قرار دارد.

از جمله‌ برتری‌های این سیستم این است که نیاز به هیچگونه سیم‌کشی و باتری برای آن وجود ندارد و به سبب برخورداری از تکنولوژی اصل مغناطیسی piezo، دیوایس Smart Vent قادر است نقطه‌ی اوج انرژی را به انرژی قابل مصرف تبدیل کرده و به فعالیت خود بدون نیاز به باتری ادامه دهد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-17

دیدگاهتان را بنویسید