رونمایی ازنسخه دوکاره لپ تاپ ایکس پی اس 13 دل درنمایشگاه CES 2017

دل نسخه دوکاره لپ تاپ ایکس پی اس 13 را همراه با نمایشگری لبه به لبه در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌کند

لپ تاپ های سری ایکس پی اس کمپانی دل، یکی از زیباترین و البته حرفه‌ای ترین لپ تاپ های حال حاضر دنیا هستند. با توجه به موفقیت چشمگیر کلپ تاپ های دو کاره شرکت مایکروسافت موسوم به سرفیس پرو، کمپانی آمریکایی دل در صدد آن برامد تا نسخه دوکاره لپ تاپ ایکس پی اس 12 خود را سال گذشته روانه بازار کند. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد در طول برگزاری نمایشگاه CES 2017 از نسخه دوکاره لپ تاپ ایکس پی اس 13 (Dell XPS 13) همراه با نمایشگر لبه به لبه فوق‌العاده زیبای خود رونمایی کند.

این خبر برای نخستین بار در وبسایت تخصصی ویندوز Windows Central منتشر شد اما پس از آن بخش کانادایی وبسایت رسمی شرکت دل با قراردادن عکسی از این لپ تاپ زیبا، مهر تاییدی بر این خبر زد. هرچند متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص این نسخه از لپ تاپ ایکس پی اس 13 دل به بیرون در نکرده است، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها خودشان را برای حضوری جذاب در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی دنیا آماده می‌کنند و می‌توانیم در این نمایشگاه با دردانه زیبای این شرکت از نزدیک ملاقات کنیم.

نسخه دوکاره لپ تاپ ایکس پی اس 13 دل، رقیبی جدی برای کامپیوترهای سرفیس پرو مایکروسافت

لپ تاپ ایکس پی اس 13 دل (Dell XPS 13) برای نخستین بار در سال 2015 میلادی روانه بازار شد که شکل و شمایل آن کاملا نسبت به سایر لپ تاپ های بازار متمایز بود. مایکروسافت، پدر ویندوز در مسیر ساخت کامپیوترهایی منطبق با لمس دستان قرار گرفته و اخیرا نیز از تکنولوژی جدید خود به نام سرفیس استودیو (Surface Studio) همراه با یک ابزار جانبی فوق‌العاده به نام سرفیس دایال (Surface Dial) رونمایی کرده است. حال به نظر می‌رسد باب تازه‌ای بر روی سازندگان کامپیوترها باز شده و سال 2017 را می‌توانیم سال عرضه لپ تاپ های دوکاره با پشتیبانی از لمس دستان کاربران بدانیم. باید دید که کمپانی دل در این راه چه اهدافی را دنبال می‌کند و چگونه با شرکت بزرگی همچون مایکروسافت به رقابت خواهد پرداخت.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-13

دیدگاهتان را بنویسید