زمان آغاز تولید پژو 301 و عرضه دیگر محصولات جدید ایران خودرو در بازار ایران

تولید پژو 301

زمان آغاز تولید پژو 301 و عرضه دیگر محصولات جدید ایران خودرو در بازار ایران

هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن توضیح در مورد محصولات جدید این شرکت از آغاز تولید پژو 301 از اواخر سال جاری خبر داد.

تولید پژو 301 از اواخر امسال آغاز می‌شود

مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو اعلام کرد در سال گذشته 650 هزار دستگاه خودرو توسط این شرکت تولید شده و تلاش می‌شود تا این تعداد، چند درصد افزایش پیدا کند. به گفته هاشم یکه زارع، در سال جاری چند محصول جدید ایران خودرو در بازار عرضه خواهد شد. خودروی پژو 2008 در شهریورماه وارد بازار می‌شود و دنا پلاس هم امسال به مشتریان تحویل داده خواهد شد. خودروی پژو 207 صندوق دار جدید نیز در ماه‌های آینده روانه بازار می‌شود. همچنین تولید پژو 301 از اواخر امسال در کارخانه ایران خودرو آغاز می‌شود و احتمالا در سال آینده شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

تولید پژو 301

وی در مورد پروژه کارخانه ایران خودرو کرمانشاه بیان کرد:

این پروژه از یک سال و نیم پیش شروع شده بود و خوشبختانه گروه صنعتی ایران خودرو توانست در مدت 18 ماه، این پروژه را به بهره‌برداری برساند. در حال حاضر کارخانه ایران خودرو کرمانشاه در فاز اول خود و در یک شیفت، 15 هزار دستگاه تولید می‌کند و با دو شیفته شدن آن، ظرفیت تولید این کارخانه به 30 هزار دستگاه در سال افزایش پیدا خواهد کرد. این کارخانه، تولیدکننده پژو پارس است و امیدواریم با توجه به فاز توسعه کارخانه و مشارکت بخش خصوصی در قطعه‌سازی، بتوانیم گامی در جهت رفع بیکاری استان برداریم.

1396-05-05

دیدگاهتان را بنویسید