سه رنگ گلکسی اس 8 سامسونگ همراه با قیمت آن‌ لو رفت

سه رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

سه رنگ گلکسی اس 8 سامسونگ همراه با قیمت آن‌ لو رفت

توییت جدیدی از سوی ایوان بلس (افشاکننده بزرگ دنیای فناوری) منتشر شده است که سه رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8 / Galaxy S8) را افشا می‌کند. ظاهرا این سه رنگ مشکی آسمانی (Black Sky)، ارکیده‌ای کبود (Orchid Grey) و نقره‌ای قطبی (Arctic Silver) خواهند بود. ظاهرا این سه رنگ گلکسی اس 8 ، رنگ های اصلی پرچمدار سال 2017 گوشی های هوشمند سامسونگ خواهند بود که نهم فروردین ماه در زمان رونمایی با آن‌ها ملاقات خواهیم کرد.

سه رنگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

جدیدترین شایعاتی که در مورد این گوشی ها به گوش می‌رسد، حاکی از مجهز بودن گلکسی اس 8 مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد با وضوح 1440×2960 پیکسل است. ظاهرا این گوشی از یک چیپست اسنپدراگون 835 (نسخه آمریکایی) و یک چیپست اگزینوس 8895 (نسخه بین المللی) برخوردار خواهد بود که هر دو چیپست از یک پردازنده 8 هسته‌ای برخوردارند. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز در بخش حافظه این گوشی مشغول فعالیت خواهند بود؛ البته نگران این حافظه نباشید، چرا که به لطف یک کارت حافظه میکرو اس دی می‌توانید آن را به 256 گیگابایت ارتقا دهید.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی با اپرچر f/1.7، فوکوس خودکار تشخیص فاز، فوکوس لیزری و سیستم OIS در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی پرچمدار سامسونگ به چشم می‌خورد که با اپرچر عالی f/1.7 می‌تواند در شرایط نوری ضعیف نیز عملکرد چشمگیری را ارائه کند. در انتها باید به حضور یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد.

گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) دیگر مدل این گوشی است که از یک نمایشگر بزرگتر 6.2 اینچی همراه با باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. گفتنیست که این دو گوشی از یک اسکنر اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم بهره می‌برند و به تازگی صحبت حضور یک سنسور تشخیص چهره در این گوشی شنیده می‌شود.

قیمت گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

ظاهرا سه رنگ گلکسی اس 8 با قیمت یکسانی عرضه می‌شوند

ایوان بلس در یک توییت جداگانه قیمت این دو مدل گوشی سامسونگ را نیز افشا کرد. به نقل از وی گوشی گلکسی اس 8 با قیمت 859 دلار و گلکسی اس 8 پلاس نیز با قیمت 967 دلار به فروش خواهند رسید. البته وی مشخص نکرده است که سه رنگ گلکسی اس 8 به تفکیک از چه قیمتی برخوردارند.

1395-12-30

دیدگاهتان را بنویسید