شایعات از عرضه نسخه جدید گوشی اچ تی سی دیزایر 650 خبر می‌دهند

گوشی اچ تی سی دیزایر 650

شایعات از عرضه نسخه جدید گوشی اچ تی سی دیزایر 650 خبر می‌دهند

چند روز پیش تیزری منتسب به اچ تی سی در فضای مجازی منتشر و اعلام شد که فردا 30 اسفند، در اقدامی غیر منتظره شاهد معرفی محصول جدید تایوانی‌ها خواهیم بود. اما حالا یکی از منابع قابل اعتماد در شبکه اجتمایی توییتر با انتشار اطلاعاتی از گوشی اچ تی سی دیزایر 650 (HTC Desire 650)، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

بر خلاف تصور کاربران، احتمالا خبری از یک پرچمدار جدید یا محصولی ارزشمند از سوی اچ تی سی نیست و سازندگان به دنبال عرضه نسخه جدیدی از گوشی دیزایر 650 (که دسامبر سال گذشته روانه بازار شد) با اسم رمز Codename A37 هستند. بنابر اطلاعات لو رفته، نسخه جدید این گوشی توسط اچ تی سی تولید نشده و شرکتی دیگر قصد دارد با حفظ مشخصه‌های اصلی، آن را همراه با شخصی‌سازی رابط کاربری Sense 8.3 روانه بازار کند.

نسخه جدید گوشی اچ تی سی دیزایر 650 با تراشه مدیاتک عرضه می‌شود

ظاهرا نسخه جدید اچ تی سی دیزایر 650 با پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، به یکی از تراشه‌های شرکت مدیاتک مجهز خواهد شد. این در حالی‌ست که مدل اصلی از این گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون 400 به فروش می‌رسید. به‌علاوه، شایعات از فروش اختصاصی “Desire 650 dual sim” توسط شرکت کریکت وایرلس (Cricket Wireless) خبر دارند.

هرچند، در مورد برنامه فردا نمی‌توان به صورت قطعی صحبت کرد و این احتمال وجود دارد دستگاهی همچون وان ایکس 10 (HTC One X10) که تاکنون شایعات بسیاری در مورد آن منتشر شده، پیش روی کاربران قرار گیرد.

1395-12-29

دیدگاهتان را بنویسید