شیائومی از ساعت هوشمند AMAZFIT رونمایی کرد

ساعت هوشمند AMAZFIT شیائومی

شیائومی از ساعت هوشمند AMAZFIT رونمایی کرد

طی سال‌های اخیر و با توجه به همه گیر شدن استفاده از گجت‌های هوشمند پوشیدنی شاهد آن هستیم که شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند نیز به سمت تولید این گونه محصولات روی آورده‌اند. در همین راستا نیز شرکت چینی شیائومی ساعاتی پیش از ساعت هوشمند AMAZFIT که به طور ویژه از سنسور ۲۸ نانومتری چی پی اس بهره می برد با محوریت حفظ سلامتی رونمایی کرد.

ساعت هوشمند AMAZFIT شیائومی

بر این اساس ساعت هوشمند AMAZFIT که از استاندارد عایق IP۶۷ بهره می برد که به آن قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب در شرایط موج و گرد و غبار را می‌دهد. ساعت هومشمند جدید شیائومی، به لطف سنسور چی پی اس ۲۸ نانومتری و باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قادر است در شرایط استفاده متداول ۵ روز کامل کاربر را همراهی کند.

در سوی دیگر این ساعت هوشمند شیائومی از نمایشگری گرد با رزولوشن ۳۰۰ در ۳۰۰ پیکسل بهره برده و به تراشه‌ای با کلاک فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند AMAZFIT  می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و سنسور تشخیص ضربان قلب اشاره کرد.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

این محصول همچنین قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی را دارا بوده، به طوری می‌توانید در صورت تمایل اعلاینه های گوشی خود را بر روی آن دریافت کرده و همچنین قابلیت همگام سازی اطلاعات تناسب اندام افراد را از طریق اپلیکیشن Mii Fit دارا است. انتظار می‌رود روند فروش این ساعت هوشمند از هفته آینده در بازار چین با قیمت پایه ۱۲۰ دلار عرضه شود و این در حالی است که راه یافتن آن در بازارهای ایالات متحده و یا اتحادیه اروپا غیرمحتمل است.

1395-06-10

دیدگاهتان را بنویسید