عرضه‌ی آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید برای گلکسی نوت ۵ آغاز شد

عرضه‌ی آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید برای گلکسی نوت ۵ آغاز شد

عرضه‌ی آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید برای گلکسی نوت ۵ آغاز شد

به دلیل مشکلات و حفره‌های امنیتی خطرناکی که طی یک ماه و نیم گذشته برای دیوایس‌های اندرویدی به وجود آمده است، دریافت و نصب آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید یک امر بسیار مهم برای کاربران این سیستم عامل محسوب می‌شود و کاربران سامسونگ نیز قادر هستند که این به‌روزرسانی را دریافت کنند.
سامسونگ از ساعاتی پیش عرضه‌ی آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید را برای کاربران دیوایس‌های گلکسی نوت ۵ در کشور هند آغاز کرده است و دیگر کاربران در سراسر جهان هم به زودی قادر خواهند بود که این آپدیت را دریافت کنند. سامسونگ این به‌روزرسانی را با حجم حدود ۷۷ مگابایت و به صورت OTA برای تمام کاربران نسل پنجم فبلت‌های سری نوت خود عرضه کرده است.

با دانلود نصب این آپدیت، بیلد نامبر N920GDDU2BPH2 سیستم عامل بر روی گلکسی نوت ۵ نصب می‌شود و آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید که از سوی گوگل عرضه شده نیز بر روی دیوایس قرار می‌گیرد. در تصویر زیر می‌توانید گزارش رسمی این آپدیت را مشاهده کنید که البته به غیر از اصلاح چند باگ و چند قابلیت ریز جدید، موضوع قابل توجهی دیگری در آن وجود ندارد:

عرضه‌ی آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید برای گلکسی نوت ۵ آغاز شد

آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید تا ساعاتی دیگر برایتان ارسال می‌شود

گفتنی است که آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید به دلیل این که به صورت OTA عرضه می‌شود، دارای یک زمان بندی مشخص برای تمام کشورهای جهان خواهد بود و ممکن است که برخی از کاربران آن را زودتر و برخی با فاصله‌ی زمانی چند روزه دریافت کنند. احتمالا می‌دانید که به محض عرضه‌ی چنین آپدیت‌هایی در منطقه‌ی جغرافیایی شما، یک نوتیفیکیشن برای اطلاع از آن برایتان ارسال خواهد شد؛ هرچند که به دلیل اهمیت بالای آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید به شما عزیزان گجت نیوزی که دارای نوت ۵ هستید، توصیه می‌کنیم که خودتان هم هر چند ساعت یک بار به صورت دستی و از قسمت تنظیمات دیوایستان تست کنید تا به محض دریافت این نسخه، آن را دانلود و نصب نمایید.

1395-06-03

دیدگاهتان را بنویسید