عرضه جهانی آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 در فروردین ماه

آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9

عرضه جهانی آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 در فروردین ماه

هرچند 1 سال از عرضه پرچمدار سال گذشته کمپانی هواوی، گوشی هواوی پی 9 (Huawei P9) می‌گذرد اما نسخه‌های جهانی این گوشی هنوز هم با سیستم عامل اندروید مارشمالو اجرا می‌شوند. اگر چه این غول چینی گوشی ساز وعده داده بود آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 را در زودترین زمان ممکن عرضه کند، ولیکن هنوز هم این امر تحقق نیافته است.

هواوی رسما وعده داده بود آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 را در روزهای اولیه سال 2017 منتشر می‌شود ولی بعدها آنها اعلام کرند که طی سه ماهه نخست امسال این به‌روزرسانی منتشر می‌شود. البته هواوی این به‌روزرسانی را در دسامبر سال گذشته برای کاربران چینی پی 9 منتشر کرد تا این کاربران زودتر از دیگر کاربران سایر نقاط جهان شانس چشیدن طعم نوقا را با گوشی خود داشته باشند.

آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9

پایان ماه مارس، پایان زمان مقرر عرضه جهانی آپدیت اندروید 7 برای هواوی پی 9 خواهد بود

حال پس از این که شاهد رونمایی از دو گوشی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس دو گوشی اجرا کننده رابط کاربری EMUI 5.1 در نمایشگاه MWC 2017 بودیم، این شرکت عرضه جهانی رابط کاربری EMUI 5.0 و اندروید 7 برای هواوی پی 9 در سه ماهه نخست سال جاری را رسما تایید کرد. از آنجایی که پایان ماه مارس (ماه جاری میلادی)، سه ماهه نخست سال و مهلت هواوی به پایان می‌رسد، بدیهی‌ست که طی هفته‌های آینده شاهد عرضه جهانی این به‌روزرسانی باشیم. البته کاربران نباید انتظار داشته باشند که در تمامی نقاط جهان این به‌روزرسانی همزمان توسط دو گوشی پی 9 و پی 9 پلاس دریافت شود و ممکن است برخی از دستگاه‌ها بسته به محل زندگی کاربران با تاخیر آن را دریافت کنند.

علاوه بر آپدیت اندروید 7 نوقا که با رابط کاربری جدید EMUI 5.0 همراه خواهد بود، ما همچنین انتظار داریم جدیدترین پچ امنیتی خود کمپانی گوگل نیز در دسترس این دسته از کاربران قرار گیرد.

1395-12-13

دیدگاهتان را بنویسید