عکس براکت صفحه نمایش آیفون 8 از حذف کلید فیزیکی هوم خبر دارد

براکت صفحه نمایش آیفون 8

عکس براکت صفحه نمایش آیفون 8 از حذف کلید فیزیکی هوم خبر دارد

روز گذشته عکس براکت صفحه نمایش آیفون 8 (Apple iPhone 8) در فضای مجازی منتشر شد که اگر واقعی باشد، می‌توان گفت پرچمدار جدید اپل بدون کلید فیزیکی هوم عرضه می‌شود.

یکی از شایعاتی که طی ماه‌های گذشته بسیاری از رسانه‌های مختلف به آن پرداخته‌اند، برنامه‌های اپل برای حذف کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی بوده است. حالا نیز بنجامین جسکین (Benjamin Geskin) با انتشار عکس براکت صفحه نمایش آیفون 8 که به نظر می‌رسد از طریق شرکت فاکسکان به دست او رسیده، بسیاری از این اطلاعات را تایید کرده است. همچنین او تصویر مربوط به براکت آیفون 7 که همراه با کلید هوم عرضه شده بود را هم منتشر کرده تا به خوبی تفاوت این دو گوشی مشخص شود.

عکس براکت صفحه نمایش آیفون 8

براکت صفحه نمایش آیفون 7

در گذشته، برخی افراد معتقد بودند آیفون 7 اولین گوشی بدون کلید هوم اپل خواهد بود. اما این اتفاق نیفتاد و پرچمداران سال گذشته اپل همراه با کلید هوم روانه بازار شدند؛ هرچند، امکان فشردن فیزیکی آن وجود نداشت.

اگرچه ما تقریبا مطمئن هستیم آیفون بعدی با ظاهری متفاوت نسبت به گذشته تولید می‌شود، اما هنوز محل قرارگیری تاچ آی دی مشخص نشده است. برخی مدعی قراگیری این سنسور در بخش پشتی و پایین‌تر از دوربین هستند، در حالی که افراد دیگر از تعبیه آن در نمایشگر اصلی سخن می‌گویند. به هر صورت امیدواریم طی روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

عکس براکت صفحه نمایش آیفون 8

1396-04-12

دیدگاهتان را بنویسید