فروش پاور بانک ها پس از رونمایی بازی پوکمون گو دو برابر شده است

فروش پاور بانک

فروش پاور بانک ها پس از رونمایی بازی پوکمون گو دو برابر شده است

بازی جذاب و پر طرفدار شرکت نیانتیک به نام پوکمون گو (Pokemon GO) طی ماه گذشته انقلاب بزرگی در عرصه گیمینگ تلفن‌های هوشمند به وجود آورده است؛ این بازی میلیون‌ها کاربر را از خانه‌ها به بیرون کشانده تا به شکار موجودات مختلف بپردازند و پس از یک ماه به درآمد 200 میلیون دلاری رسیده است! اما همانطور که می‌دانید با در دست گرفتن گوشی و گشت و گذار در کوچک و خیابان‌ها جهت شکار پوکمون، با مشکل عمر شارژ دهی دستگاه مواجه خواهیم شد. اینجاست که بازی Pokemon GO ، آمار فروش پاور بانک ها را در ایالات متحده آمریکا دو برابر کرده است!

فروش پاور بانک ها پس از رونمایی بازی پوکمون گو دو برابر شده است

همانطور که می‌دانید خیل عظیمی از کاربران آمریکایی از گوشی‌های آیفون شرکت اپل استفاده می‌کنند و عمر شارژ دهی این گوشی‌ها همیشه تحسین برانگیز بوده است. با این حال یک حقیقت تلخ در این زمینه وجود دارد: اجرای بازی پوکمون گو به مدت 30 دقیقه، 20 درصد از باتری آیفون شما را مصرف می‌کند. به همین خاطر بازیکنان این بازی در ایالات متحده آمریکا راه جدیدی را پیدا کرده‌اند؛ خرید پاور بانک برای گوشی. طبق گزارشات منتشر شده، آمار فروش پاور بانک های گروه معروف NPD در آمریکا، پس از رونمایی نیانتیک از بازی پوکمون گو دو برابر شده است!

این پاور بانک‌ها متشکل از یک باتری بزرگ و چند خروجی مختلف هستند که می‌توانید به کمک آنها آیفون 6 اس (Apple iPhone 6S) را تا 5 بار فول شارژ کنید. آمار رشد فروش پاور بانک ها در سال قبل 35 درصد گزارش شده بود. اما حالا با رونمایی از بازی Pokemon GO، آمار فروش پاور بانک ها در آمریکا از دهم جولای تا 23 جولای رشد 101 درصدی را تجربه کرده است!

فروش پاور بانک

تصویری از شارژ شدن دستگاه آیفون در حین اجرای بازی پوکمون گو

حدودا پس از گذشت دو هفته از تاریخ رونمایی بازی جدید نیانتیک، 1.2 میلیون پاور بانک توسط خرده فروشان به فروش رسیده است. اگر کاربر حرفه‌ای بازی پوکمون گو باشید، جهت شکار تمامی موجودات مورد نیاز خود قطعا به یک پاور بانک مناسب نیاز دارید؛ این لوازم جانبی معمولا دست و پا گیر و سنگین هستند، اما با این حال راهکار دیگری وجود ندارد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟‌ آیا شما نیز از پاور بانک‌ها استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

1395-05-19

دیدگاهتان را بنویسید