فروش گوشی Galaxy A9 Pro در خارج از چین آغاز می‌شود

فروش گوشی Galaxy A9 Pro

فروش گوشی Galaxy A9 Pro در خارج از چین آغاز می‌شود

سامسونگ آماده می‌شود تا فروش گوشی Galaxy A9 Pro خود را در خارج از مرز‌های چین به انجام برساند. چندی پیش بود که مدلی از این گوشی‌های هوشمند سامسونگ برای آزمایش و بررسی بازار وارد هند شد. مدت کوتاهی پس از آن همین دستگاه توانست مجوزهای وای – فای و بلوتوث را در ایالات متحده نیز دریافت کند.

چنین اتفاقاتی باعث شد تا شایعات زیادی پیرامون این قضیه شکل بگیرد که این کمپانی قصد دارد، تا این دستگاه را علاوه بر بازار‌های آسیایی در دیگر بازارهای بین‌المللی نیز به فروش برساند. اخیرا صحبت‌هایی نیز راجع به این مورد شنیده می‌شود که سامسونگ تصمیم گرفته تا همین امروز فروش گوشی Galaxy A9 Pro را در مالزی آغاز کند.

سامسونگ خود را آماده می‌کند تا فروش گوشی Galaxy A9 Pro را در خارج از مرزهای چین به انجام برساند

گوشی Galaxy A9 Pro برای اولین بار در ماه مارس گذشته در چین تولید شد. این دستگاه دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 6 اینچی است که تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 510 به آن قدرت می‌دهد. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهند.

یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جاسازی شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. گوشی هوشمند Galaxy A9 Pro از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی غیرقابل تعویض نیرو گرفته و بر اساس وب‌سایت خرده فروش آنلاین Senheng با قیمت 495 دلار به فروش می‌رسد.

همچنان این امکان وجود دارد که عرضه بین المللی این گوشی به‌زودی صورت گیرد و مالزی تنها یک بستر آزمایشی برای کمپانی Samsung باشد تا ببیند علاقه به این دستگاه تا چه حدی است و کاربران چگونه از آن استقبال می‌کنند.

اگر فروش گوشی Galaxy A9 Pro در مالزی بتواند انتظارات سامسونگ را پاسخ دهد، مطمئنا این دستگاه برای فروشندگان عمده در کشور‌هایی چون فرانسه، اسپانیا، انگلستان و ایالات متحده نیز ارسال خواهد شد. هنوز خبر‌های رسمی و موثقی درباره‌ی این موضوع از سامسونگ شنیده نشده؛ اما شواهد گویای این داستان است. سامسونگ برترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان بوده و مطمئنا نمی‌خواهد با کم کاری این عنوان باارزش را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید