فیلمی از پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی در پیاده روی فضانوردان

پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی

فیلم لو رفته ناسا از پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی

فضانوردان طی یک پیاده‌روری فضایی، متوجه پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی شده و ویدیویی از آن را به زمین مخابره کردند!

دو فضانوردی که در فضای بیرونی ایستگاه بودند، متوجه پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی شده و ویدیویی از آن را به زمین فرستادند. در این فایل ویدیویی، تعداد 3 بشقاب پرنده به چشم می‌آیند که تماشای آنان شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی برای فضانوردان نیز تعجب‌آور بوده است!

فایل ویدیویی زیر که قسمت کوچکی از گزارش 30 دقیقه‌ای فضانوردان است، تعداد 3 شی ناشناس پرنده را نشان می‌دهد که تاکنون توجه طیف وسیعی از یوفولوژیست‌ها را به خود جلب نموده و منجر به طرح سوالاتی جدی می‌گردد. فضانوردان با دیدن پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی مات و مبهوت شده و دیدن این بشقاب پرنده ها برای آنان نیز دور از انتظار بوده است. نکته جالب در مورد این پیاده‌روری فضایی این است که هم فضانوردان و هم یوفوها از دیدن همدیگر تعجب کرده و واکنش نشان می‌دهند!

فضانوردی که با استفاده از دوربین مخصوص، در حال فیلم‌برداری است، با دیدن این اشیای پرنده ناشناس تعادل حفظ دوربین را از دست داده و آن را در حالت شناور رها می‌کند. جالب اینکه 2 بشقاب پرنده نمایش داده شده در این فایل ویدیویی، با حرکت سریع این فضانورد، به سرعت واکنش نشان داده و مسیر پرواز خود را تغییر می‌دهند.

مخالفان این نظریه بر این باورند که اشیای قابل مشاهده در این فایل ویدیویی، گرد و غبار موجود در فضا هستند که با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، چنین انعکاسی را از خود نشان می‌دهند.

اما آقای وارینگ (Mr Waring)، به عنوان یکی از یوفولوژیست‌های مطرح، ادعای مخالفان را زیر سوال برده و در این باره می‌گوید:

با دقت در این ویدیو، من سریعا متوجه حرکات اشیای سفید رنگی شدم که کوچک و در اندازه‌ی هواپیماهای بدون سرنشین بودند. تعداد دیگری از آنان در اندازه‌ای کوچک‌تر بوده و حرکاتی زیگزاگی را از خود نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که این اشیا، کاملا کنترل شده بوده و متعلق به موجوداتی غیر زمینی هستند.

1396-02-29

دیدگاهتان را بنویسید