قسمت 5 فصل 6 سریال Game Of Thrones فاش شد

قسمت 5 فصل 6 سریال Game Of Thrones فاش شد

همان‌طور که می‌دانید سریال بازی تاج و تخت ( Game Of Thrones ) یکی از پرآوازه‌ترین سریال‌هایی است که هم‌اکنون در حال پخش است. این سریال توسط دیوید بنیاف و دی بی وایس برای شبکه HBO ساخته شده است و در حال حاضر این شبکه مشغول به پخش فصل 6 این سریال است. حال به نظر می‌رسد که قسمت 5 فصل 6 سریال Game Of Thrones به‌صورت آنلاین فاش شده است.

این مجموعه تلویزیونی برگرفته از داستان‌های فانتزی جرج آر آر مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است، پخش فصل ششم این سریال در تاریخ 27 آوریل برابر با 8 اردیبهشت آغاز شد، جالب است بدانید که فصل هفتم این مجموعه تلویزیونی تا سال 2017 تمدید شده است.

دو شب پیش، قبل از پخش شدن قسمت 5 فصل 6 سریال Game Of Thrones در شبکه HBO، کل این قسمت برای بینندگان اروپایی که شامل نروژ، فنلاند، سوئد و دانمارک می‌شد، در دسترس قرار گرفت. آن‌طور که پیدا است یکی از کاربران این قسمت را ضبط کرده بود و باوجود پخش نشدن در کشورهای نام برده شده، آن را در اینترنت فاش کرد.

اسکرین‌شات بالا اطلاعات قسمت پیش‌رو را در آن تاریخ نشان می‌داد و پس از انتشار خبر فاش شدن قسمت 5 سریال، بسیاری از مخاطبان، قسمت جدید این سریال را به‌صورت رایگان تماشا کردند.

شاید انتشار قسمت پنجم از فصل ششم این سریال، نقص فنی بوده، به هر حال این خبر در آینده می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد. شبکه HBO این قسمت را از وب‌سایت خود حذف کرد، اما این قسمت چند ساعت را به‌صورت شناور در دنیای آنلاین گذارند و برخی سواستفاده‌ها هم از آن شد. سریال Game Of Thrones مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا دارد و رکوردار بیننده در شبکه HBO در کشورهای مختلف است. جالب است بدانید که این سریال نامزد و برنده جوایز بسیاری شده است که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه فیلم امی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید