قیمت شیائومی ردمی پرو در حدود 210 دلار خواهد بود

قیمت شیائومی ردمی پرو

قیمت شیائومی ردمی پرو در حدود 210 دلار خواهد بود

هفته‌ی آینده شیائومی کنفرانسی را در بیجینگ چین برگزار خواهد کرد به‌صورت رسمی از قدرتمندترین محصول سری ردمی خود رونمایی کند: شیائومی ردمی پرو (Xiaomi Redmi Pro). حال به‌تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه قیمت شیائومی ردمی پرو در حدود 210 دلار خواهد بود.

طبق گفته‌های لی جون، محصول مد نظر در واقع پرچم‌دار سری ردمی محسوب ‌می‌گردد. مشخصات شیائومی ردمی پرو نیز این موضوع را تصدیق می‌کند. استفاده از یک تراشه‌ی قدرتمند هلیو ایکس 25 ساخت مدیاتک که مجهز به پردازنده‌ی 10 هسته‌ای است باعث ‌می‌شود که انتظاراتمان از محصول جدید شیائومی بالا برود.

از دیگر مشخصات شیائومی ردمی پرو می‌شود به بدنه‌ی فلزی، صفحه‌ی اولد و همچنین ترکیب دوربین دوگانه در عقب این گوشی اشاره کرد؛ البته باید بدانید که ترکیب دوربین دوگانه هنوز تایید نشده و بیشتر در حد حدس و گمان است.

قیمت شیائومی ردمی پرو از نوت 3 پرو بیشتر خواهد بود

در حال حاضر گران‌ترین محصول سری ردمی، فبلت نوت 3 پرو 32 گیگابایتی است که به قیمتی معادل 165 دلار به فروش می‌رسد. جالب است بدانید که گفته شده شیائومی ردمی پرو از نوت 3 پرو قدرتمندتر خواهد بود و البته این به معنی گران‌تر بودن نیز حساب‌ می‌شود.

گفته شده که قیمت شیائومی ردمی پرو به احتمال زیاد باید در حدود 195 دلار تا 210 دلار باشد که البته می‌شود این برداشت را داشت که امکان دارد 2 مدل از این گوشی قدرتمند عرضه شود.

هرچند انتظار می‌رود که محصولی با این مشخصات قیمتی حداقل در حدود 224 دلار داشته باشد که مشاهده می‌کنید قیمت شایعه شده کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رود و این می‌تواند به فروش این محصول کمک کند.

قیمت شیائومی ردمی پرو

دیدگاهتان را بنویسید