قیمت و تاریخ عرضه ال جی وی 20 در پاره ای از ابهام

قیمت و تاریخ عرضه ال جی وی 20

قیمت و تاریخ عرضه ال جی وی 20 در پاره ای از ابهام

کمپانی ال جی دقایقی پیش از گوشی هوشمند ال جی وی 20(lg v20) رسما رونمایی کرد؛ اما جالب است بدانید که ال جی تا این لحظه صحبتی از قیمت و تاریخ عرضه ال جی وی 20  نکرده و این اطلاعات در پاره ای از ابهام قرار دارد.

گویا ال جی به ساخت گوشی های هوشمند ماژولار علاقمند شده است. همان مکانیسمی که در زیر گوشی ال جی جی 5 برای تعویض ساده باتری به کار گرفته شده بود، در این مدل نیز مجددا ظاهر شده است. بسیاری از کاربران مصرانه تقاضا دارند تا بتوانند به راحتی باتری‌ گوشی‌های پرچم دار خود را تعویض کنند و گویا ال جی به این درخواست به خوبی پاسخ داده است.

جدای از این طراحی جذاب، ال جی مدل V20 خود را با آخرین و بهترین مشخصات فنی آراسته است. نمایشگر بزرگ کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل)، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام و 4 گیگابایت رم به راحتی می‌تواند آن را در زمره سطح بالاترین اسمارت فون های امروز قرار دهد. در کنار نمایشگر ثانویه LG V20 که اصلی ترین و مهم ترین اطلاعات مربوطه را نمایش می‌دهد، این فبلت اولین گوشی هوشمند جهان است که به Quad DAC مجهز شده است، این فناوری می‌تواند صدایی با کیفیت بسیار بالا تولید کند و در کنار تمامی این ها، دوربین دوگانه ای با سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته که می‌تواند تجربه عکاسی بی نظیری را برای کاربران فراهم کند.

قیمت ال جی وی 20

گوشی LG V20 به اسپیکرهای Bang&Olufsen مجهز شده و وجود چنین اسپیکرهایی می‌تواند برای علاقمندان به موسیقی خبر خوشایندی باشد. چندی پیش شایعاتی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه ال جی وی 20 شنیده می‌شد. این شایعات ادعا کرده بودند که اپراتور T-Mobile این دیوایس را در 23 سپتامبر (2 مهر ماه) و با قیمت خرده فروشی 649 دلار و یا با پرداخت ماهیانه 27 دلار در اقساط 24 ماهه عرضه خواهد کرد؛ اما این کمپانی کره ای در خصوص قیمت و تاریخ عرضه ال جی وی 20 جزئیات دقیقی را منتشر نکرد. تنها چیزی که این کمپانی به ان اشاره داشته است، عرضه در این ماه بوده و درباره قیمت آن نیز گفته است که هر اپراتور با برچسب قیمتی مخصوص به خود این دستگاه را در دسترس کاربران خود قرار خواهد داد. جزئیات بیشتری هنوز منتشر نشده است.

1395-06-17

دیدگاهتان را بنویسید