مدت پشتیبانی واتس اپ از گوشی های بلک بری و نوکیا تمدید شد

پشتیبانی واتس اپ از گوشی های بلک بری و نوکیا

مدت پشتیبانی واتس اپ از گوشی های بلک بری و نوکیا تمدید شد

پس از مدتی کش و قوس، کمپانی WhatsApp اعلام کرد، پشتیبانی واتس اپ از گوشی های بلک بری و نوکیا را به ترتیب تا پایان سال 2017 و 2018 ادامه خواهد داد.

این چندمین باریست که پشتیبانی واتس اپ از گوشی های بلک بری و نوکیا تمدید میشود

مدتها پیش واتس اپ اعلام کرده بود که اواسط سال 2017 میلادی قصد دارد پشتیبانی از پلتفرم های قدیمی موبایل را متوقف کند. احتمالا هفته گذشته شما این خبر را نیز خواندید که شرکت واتس اپ بار دیگر تاکید کرد پشتیبانی واتس اپ از گوشی های بلک بری و نوکیا تنها تا سی‌ام ژوئن (9 تیر ماه 96) ادامه پیدا خواهد کرد و پس از آن دیگر هیچ آپدیتی برای اپلیکیشن دوست داشتنی WhatsApp برای دو پلتفرم مذکور منتشر نخواهد کرد. دلیل این تصمیم، تعداد کم کاربران سیستم عامل های قدیمی و عدم افزایش آنها است تا تیم توسعه دهنده اپلیکیشن واتس اپ بتواند تمرکز بیشتر خودش را بر روی دیوایس ها و سیستم عامل های جدیدتر بگذارد.

با این حال خبر خوبی برای این دسته از کاربران داریم. بنا به دلایلی، تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن پیام رسان با افزایش مدت پشتیبانی واتس اپ از گوشی های بلک بری (پلتفرم بلک بری 10) و نوکیا (پلتفرم نوکیا اس 40) موافقت کرده است. بنابراین، کاربران پلتفرم های قدیمی موبایل های بلک بری تا پایان سال 2017 میلادی و کاربران نوکیا سیمبین اس 40 نیز تا پایان سال 2018 می‌توانند همچنان از واتس اپ استفاده کنند.

البته ممکن است این اطلاعات غلط باشد و تنها یک اشتباه تایپی رخ داده باشد؛ زیرا چطور ممکن است یک پلتفرم قدیمی‌تر مانند سیمبین نوکیا تا پایان سال آینده پشتیبانی شود و پلتفرم جدیدتر بلک بری 10 و بلک بری 7 به بالا که همچنان کاربران زیادی را از سراسر جهان تشکیل می‌دهند تنها تا پایان امسال مهلت استفاده داشته باشند! همچنین لازم به ذکر است، از آنجایی که هیچ اشاره ای به پلتفرم نوکیا سیمبین 60 نشده است، احتمالا واتس اپ در همان پایان ماه ژوئن امسال پشتیبانی از این پلتفرم را متوقف کند.

1396-04-01

دیدگاهتان را بنویسید