مشخصات گوشی‌های گلکسی C5 و گلکسی C7 سامسونگ فاش شدند

گلکسی C5

مشخصات گوشی‌های گلکسی C5 و گلکسی C7 سامسونگ فاش شدند

همان‌طور که می‌دانید شرکت سامسونگ به لطف پرچم‌دارهای جدید خود یعنی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) فروش خوبی را در سه ماهه اول داشته است. حال آن‌طور که پیدا است این شرکت قصد معرفی چند دستگاه میان رده جدید را دارد و اکنون اطلاعات تازه‌ای درباره دو گوشی هوشمند جدید این شرکت تحت عنوان‌های گلکسی C5 و گلکسی C7 منتشر شده است.

غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد که در سال جاری نسل جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی J5، گلکسی J7 و گلکسی A9 پرو را روانه بازار کند. علاوه بر این دستگاه‌های جدیدی هم توسط این شرکت معرفی خواهند شد، امروز اطلاعات و مشخصاتی از گلکسی C5 و گلکسی C7 در دنیای مجازی فاش شد که ظاهرا دستگاه‌های میان رده جدید این شرکت هستند.

با توجه به این اطلاعات منتشر شده، بدنه دو دستگاه جدید سامسونگ از جنس فلز بوده و ضخامت آن‌ها بین ۶ و ۷ میلی‌متر است. این دو قرار است که در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، خاکستری و صورتی عرضه شوند. آن‌طور که پیدا است تفاوت عمده این دو در اندازه صفحه نمایش است، گلکسی سی ۵ دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و گلکسی سی ۷ دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی بوده و وضوح هردوی آن‌ها ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل فول اچ دی است.

البته گلکسی سی 5 (Galaxy C5) و گلکسی سی 7 (Galaxy C7) دارای مشخصات تقریبا یکسانی هستند، هردو به پردازنده ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز هستند.

میان رده‌های جدید سامسونگ دو سیم کارته هستند و علاوه بر تفاوت اندازه صفحه نمایش ظرفیت باتری آن‌ها باهم فرق دارد، گلکسی سی ۵ دارای باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری و گلکسی سی ۷ دارای باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری است. اگرچه مشخصات این دو هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است اما دور از واقعیت نیستند و منبع این خبر قیمت گلکسی سی ۵ را ۲۴۶ دلار و قیمت گلکسی سی ۷ را ۲۷۶ دلار اعلام‌ کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید