معرفی اولین نسخه از ساعت هوشمند مخصوص کودکان Octopus

ساعت هوشمند مخصوص کودکان Octopus

معرفی اولین نسخه از ساعت هوشمند مخصوص کودکان Octopus در نمایشگاه CES 2017

همان‌طور که در جریان هستید، بازار ساعت‌های هوشمند به خصوص مدل‌های قدرت گرفته از پلتفرم اندروید ویر با رکود مواجه شده و تنها راه حال خروج از این وضعیت، ظهور ایده‌های جدید و کاربردیست که بتواند کاربران را به خرید مدل‌های جدید ترغیب کند. در این بین شاید بتوان از ساعت هوشمند مخصوص کودکان Octopus به عنوان یک ایده جذاب یاد کرد که بدون شک مورد توجه والدینی قرار خواهد گرفت که می‌خواهند کودکان خود را مستقل تربیت کنند.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان Octopus درواقع یک ساعت هوشمند با کارایی‌های محدود بوده و هدف اصلی آن یادآوری زمان انجام کارهای روزانه همچون بیدار شدن به موقع، مسواک زدن و یا نوشتن تکالیف است. پیام یادآوری کارهای کودکان به صورت آیکون‌های جذاب سر موقع نمایش داده خواهد شد و کمک می‌کند تا کودک با انجام وظایف خود در سروقت مسئولیت پذیر، مستقل و با اعتماد به نفس باشد.

البته قابلیت‌های ساعت هوشمند مخصوص کودکان Octopus به همین‌جا ختم نمی‌شود، زیرا در زمانی که کودک کار تعیین شده را به درستی انجام دهد و آیکون مربوطه بر روی ساعت را انتخاب کند، اپلیکیشن مرتبط با گوشی والدین یک اعلانیه دریافت خواهد کرد و این امر را به آن‌ها اطلاع می‌دهد. این ساعت مانند یک مربی به کودک نیز نکاتی را ارائه می‌دهد و کمک می‌کند تا او بدون نیاز به حضور فیزیکی والدین کارهای خود را سر زمان تعیین شده انجام دهد.Octopus هم‌اکنون از طریق کمپین جذب سرمایه Indiegogo با قیمت 69 دلاری قابل سفارش بوده، با این حال اولین سری اردیبهشت‌ماه سال آینده در اختیار علاقه‌مندان به آن قرار خواهد کرد.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-15

دیدگاهتان را بنویسید