معرفی پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی با قابلیت شارژ سریع

پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی

معرفی پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی با قابلیت شارژ سریع نسخه 3.0

باتری خوری به عادتی ثابت در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده و هر گوشی به نحوی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. سخت افزار قدرتمند اعم از حافظه رم چند گیگابایتی و پردازنده چند هسته‌ای، به علاوه صفحه نمایش چند اینچی با‌کیفیت، از جمله بخش‌های پرمصرف در تمامی گوشی‌ها هستند. با توجه به از دست رفتن سریع شارژ دستگاه، اهمیت منابع نیروی قابل حمل مشخص می‌شود. شیائومی (Xiaomi) که همه آن را به عنوان یک کمپانی چینی پیشرو در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند می‌شناسند، نقش بزرگی در دنیای پاور بانک‌ها دارد. پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی دارای قابلیت شارژ سریع نسخه 3.0، جدیدترین محصولی است که به این بازار پر رونق پا گذاشته است.

پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی

البته پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی برای اولین بار نیست که معرفی می‌شود، چرا که هم‌اکنون نیز محصولی تحت این برند با همین میزان ظرفیت نیرو در بازار وجود دارد. در واقع ویژگی متمایزکننده محصول جدید، قابلیت شارژ سریع دو طرفه نسخه 3.0 آن است.

در حالی که نسخه پیشین پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی از ویژگی شارژ سریع نسخه 2.0 برای شارژ خود دستگاه استفاده می‌کرد، خروجی ترکیبی پورت‌ها همچنان به ولتاژ 5.1 ولت و جریان 3.6 آمپر محدود بود. در محصول جدید نیز خروجی به همین میزان در صورت استفاده همزمان از پورت‌ها محدود خواهد بود، اما اگر تنها یک دستگاه با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع نسخه 3.0 را به یکی از پورت‌های آن متصل کنید، خروجی 5 ولت و 2.4 آمپر، 9 ولت و 2 آمپر و 12 ولت و 1.5 آمپر حاصل خواهد شد؛ همانند گذشته، خود پاور بانک با سرعتی یکسان شارژ می‌شود.

پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی جدید، در کشور چین 21 دلار قیمت خواهد داشت که نشان‌دهنده قیمت یکسان آن با محصول پیشین است. ارائه این محصول از دو روز دیگر آغاز خواهد شد. بعید به نظر می‌رسد که شیائومی این محصول را محدود به چین کرده و در آینده آن را به بازارهای جهانی توزیع نکند.

1395-09-27

دیدگاهتان را بنویسید