معرفی گلکسی اس 8 باز هم به تاخیر افتاد

معرفی گلکسی اس 8 باز هم به تاخیر افتاد

خبری از معرفی گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 نیست

در حالی که سامسونگ در حال آماده‌سازی برای رونمایی از پرچمدار سال 2017 خود است، هنوز تاریخ قطعی و دقیق معرفی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) مشخص نشده است. چند روز پیش خبرهایی مبنی بر معرفی این هندست در نمایشگاه MWC 2017 به گوش می‌رسید اما امروز مدیر کمپانی کره‌ای سامسونگ آب پاکی را بر روی دست کاربران ریخت و در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز اعلام کرد گوشی گلکسی اس 8 در کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی نخواهد شد.

نمایشگاه MWC 2017 در روزهای 27 فورریه تا 2 مارس (9 تا 12 اسفند) در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود و همه منتظر معرفی گلکسی اس 8 در خلال این رویداد جهانی بودند. اما به گفته آقای دیجی کوه (DJ Koh) متاسفانه باید بیشتر از اینها منتظر رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ باشیم.

احتمال معرفی گلکسی اس 8 در شهر نیویورک و پس از اتمام MWC 2017

اگر این شایعات حقیقت داشته باشد، احتمالا باید پس از اتمام MWC 2017 منتظر رونمایی از نسل بعدی گوشی های گلکسی در خلال رویدادی در اواخر اسفند یا اوایل فروردین در شهر نیویورک ایالات متحده باشیم. بر اساس شایعات، گوشی گلکسی S8 شامل یک مدل معمولی با صفحه نمایش 5 اینچی و یک مدل بزرگتر با صفحه نمایش 6 اینچی به نام گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) خواهد بود. جالب است بدانید هر دو مدل دارای نمایشگرهایی با لبه‌های دو طرف خمیده است که به همین دلیل، پسوند Edge برای پرچمدار بعدی سامسونگ انتخاب نخواهد شد.

نمایشگر خمیده گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس احتمالا مجهز به سنسور اثر انگشت بوده و دکمه فیزیکی هوم را در قسمت پایینی آن نخواهید دسد. از دیگر امکانات احتمالی این اسمارت فون می‌توان به مواردی مانند رم 8 گیگابایتی و دوربین عقب بدون برآمدگی اشاره کرد. البته همه این شایعات در یک صورت مشخص خواهند شد؛ چند هفته دیگر صبر کنیم و منتظر معرفی گلکسی اس 8 بمانیم.

1395-11-04

دیدگاهتان را بنویسید