موبایل سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم اولین گوشی با اسنپدراگون 835

موبایل سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم اولین گوشی با اسنپدراگون 835

کوالکام: سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم اولین گوشی تجاری با اسنپدراگون 835 است

ساعاتی پیش موبایل سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Sony Xperia XZ Premium) در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شد. این محصول مجهز به امکاناتی رده‌بالا نظیر صفحه نمایش 5.5 اینچی 4K به همراه پردازنده هشت‌هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 835 است. اگرچه ایکس زد پرمیوم اولین گوشی با نمایشگر 4K نیست، اما اولین موبایل تجاری است که از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت.

موبایل سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم قبل از گلکسی اس 8 سامسونگ عرضه می‌شود

این خبر را خود شرکت کوالکام، سازنده پردازنده‌های اسنپدراگون تایید کرده و گفته موبایل سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم اولین گوشی موبایلی است که با جدیدترین چیپست ساخت این شرکت روانه بازار می‌شود. این یعنی اینکه محصول سونی پیش از گلکسی اس 8 سامسونگ (Galaxy S8) -که گفته شده قرار است از اسنپدراگون 835 در آن استفاده شود- در بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید.

به گفته سونی، XZ Premium تا پیش از اتمام فصل بهار عرضه خواهد شد (که البته به احتمال زیاد منظور بهار نیمکره شمالی، یعنی فروردین تا خرداد 96، باشد). بر اساس شایعات، گویا سامسونگ نیز قصد دارد گلکسی اس 8 را در همین فصل معرفی کند. پس اگر این اخبار و شایعات صحت داشته باشند، احتمالا شاهد عرضه گوشی جدید سونی تا دو ماه دیگر در پشت ویترین فروشگاه‌ها خواهیم بود.

در حال حاضر، اسنپدراگون 835 با تکنولوژی منحصربه‌فردی که در ساخت آن به کار رفته، قدرتمندترین و سریع‌ترین چیپست موبایل در بین مدل‌های قبلی‌ست. در این چیپست، از 4 گیگابایت رم استفاده شده که کاربر را قادر می‌سازد تا از پس کارهای زیادی برآید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

1395-12-09

دیدگاهتان را بنویسید